2015. augusztus 21., péntek

New way....

Sziasztok!

Gondolom, mindenkinek feltűnt, hogy a blog eléggé egy helyben toporog. Hónapok óta gondolkozom, tipródom, agyalok, hogy mi legyen vele. Azt hiszem, ezt a blogot én már kimaxoltam, beleadtam sok időt, energiát és ötletet, néha jobb- míg néha rosszabb megvalósításokkal. Ha fogalmazhatok csúnyán, "kinőttem". Nem a blogolást, nem az írást, nem a sminkelést vagy a körmözést.... Csak éppen EZT a blogot.

Forrás: pinterest

Sokáig nem volt időm rá, majd más dolgok kerültek előtérbe, amiket nem nagyon éreztem pontosan idevalónak. Törölni nem áll szándékomban a blogot, illetve teljesen abbahagyni sem akarom. Ezért döntöttem úgy, hogy inkább elindítok egy újat, ami sokkal jobban tükrözi a mostani Klaut. Kívül is és belül is. Ugyanúgy szeretnék majd oda is sminket, lakkot, kreatív dolgokat, az élményeimet megosztani, de azt hiszem, teszteket nem nagyon fogok írni. Maximum ha valami olyan csodát találok, vagy ha valaki kifejezetten kéri, hogy egy adott termékemről írjak.

Ez a másik ok, ami "elkedvtelenített". A tesztírás. Bár nagyon sok terméket kaptam, de azért nem annyit, hogy folyamatosan lehessen írni az újdonságokról, illetve azt hiszem mondhatom, hogy háziasszonyként előtérbe került, hogy inkább egy normális, minőségi ebédet főzzek meg, mint egy új körömlakk vagy parfüm. 

Forrás
Szeretném mindenkinek megköszönni, aki az elmúlt 3 és fél évben olvasott, hozzászólt vagy bármilyen formában részt vett a blog életében. Nem szeretnék ömlengős beszédeket írni, aki kicsit is követte a blogot, az mondhatni, hogy jóban-rosszban "velem volt". Ezért nagyon hálás vagyok, és csak remélhetem, hogy a továbbiakban az új blogot is érdekesnek fogjátok találni. Az új blog az alábbi címen lesz elérhető: misssailorsally.blogspot.hu

Tényleg mindenkinek köszönöm, és jó szórakozást az új bloghoz!

6 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy ezt a blogot bezárod, nagyon szerettem benézni hozzád, de figyelemmel fogom kísérni a másik oldaladat is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondom, hogy nem szeretem már, egyszerűen kicsit más irányt érzek már magaménak. Itt is folytathattam volna, de úgy éreztem, megérdemel egy tiszta lapot. :]

      Törlés
  2. Néha kell a vérfrissítés, én is inkább újat indítottam. Mindenképp veled tartok a másik blogra is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Bár tudom, hogy kevesebb embert mozgat meg ez a Pin Up, Rockabilly, Amerikai autós vonal, de sokkal inkább érzem már magam otthon abban, mint ebben.. :]

      Törlés
  3. Megyek olvasom a másik blogod :), nem hagylak követés nélkül:) Részese voltál az életem 3 évének tutiiii. Nincs olyan bejegyzésed, amit ne láttam volna :))

    puszi

    neon-rider-world.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, ez igazán jól esik! :]

      Törlés