2015. július 17., péntek

Pin Up Style in Turquoise

Sziasztok!

A múltkori Pink Pin Up smink után most készítettem egy kicsit erősebb sminket, ami szerintem nagyon jól illik a türkiz kendőmhöz. Nem mostanában sminkeltem ennyire erősen, illetve rá kellett jönnöm, hogy a csillámos sötétkék színek nagyon utálatosak tudnak lenni... Ennek ellenére sokan megdicsérték, ezért végül úgy döntöttem, hogy a blogra is felkerül. :]

Mivel a szemem elég hangsúlyos lett, a nude ajkak mellett döntöttem, ami szerintem jobban illik hozzá, mint egy erősebb szín.




Lucky pedig olyan cukin rohangált utánam, hogy nem bírtam kihagyni:


Tudom, hogy korántsem tökéletes a smink, de mostanában tényleg nem nagyon készítettem szemhangsúlyosabb sminkeket, így ha másra nem, legalább egy kis gyakorlásra jó volt. Nektek hogy tetszik? Szeretitek nyáron (vagy úgy amúgy) a türkiz színt?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot és jó hétvégét!

12 megjegyzés:

  1. Attól a kacsintástól behalok :D Én egyébként nagyon csípem a türkizt, attól függetlenül, hogy nekem borzalmasan áll, de ilyen apróságokra nem adunk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, te láttad a másik képet is... :D

      Amúgy szerintem nem állna rosszul Neked sem!

      Törlés
  2. Én az alsó szempillasort sem hagytam volna ki a jóból, de egyébként nagyon tetszik és jól áll! :) Ó, és a cicád nagyon zaba!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A cica igazából egy hiperaktív vérszomjas fenevad ám! :D

      Én sosem csinálom meg ilyenkor az alsó pillasort, mert igazándiból akkoriban sem csinálták meg, csak a spirálozást, meg igazából ennyi kihagyás után valahogy soknak éreztem volna magamon. :]

      Törlés
  3. Az alsó pillák tövéből nekem is hiányzik egy kis szín. :) Egyébként nagyon tetszik és jól áll Neked ez a szín. A cica pedig tündérbogyó. :P Kérünk róla sok-sok képet még! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!

      Folyamatosan fényképezem a kismanót, de jó úton halad afelé, hogy szétrágja az egész kezemet... :D

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszik, és irigylem azokat - így téged is -, akiknek ez a szín jól áll. ;)
    A macsekot szívesen megdögönyözném. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :]
      Néha hagyja magát, de egyelőre még a simire is azt hiszi, hogy el kell kapni és megrágni... Most még a saját farkát is kergeti néha... :D

      Törlés
  5. Imádom a kék sminkeket, nyáron különösen :) Szép smink lett, egyedül annyit tudnék csak mondani, amit a többiek is észrevettek - az alsó pillasorhoz én is tettem volna fel egy pici kéket, de egyébként nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam ez a kék valahogy évek óta időszakos... Hónapokig nem is nyúlok utána, aztán annyira rákattanok, hogy napokig, néha hetekig folyamatosan kék-mánia van. :D

      Törlés
  6. Nagyon jól néz ki a smink, jól áll neked ez a szín! :)
    Egy picit talán én is jobban hangsúlyoztam volna az alsó pilláimat...
    Egyébként én nem szeretem a türkizt, szerintem nem illik hozzám...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk Rajtad nem is nagyon tudnám elképzelni, de aztán ki tudja, lehet egyszer gondolsz egyet, kipróbálod, és rájössz hogy mégiscsak jó! :]

      Törlés