2015. július 8., szerda

Élménybeszámoló - Trash'n'Burn és Lakeside Weekend

Sziasztok!

Mostanában megint eléggé el voltam tűnve, mert szinte folyamatosan rendezvényeken voltunk, ha pedig nem ott, akkor meg kellett oldani az árubeszerzést, a kettő között pedig hatalmasakat aludtunk.. :]

Két hete pénteken elmentünk Horvátországba, Muraszentmártonon volt egy rendezvény, ahol bár kétszer eláztunk, a hangulat fergeteges volt. Mi lakókocsit béreltünk, így kényelmesen pihenhettünk helyben, reggel kávéztunk és rántottát csináltunk, szóval nagyon kis otthonos hangulat volt. Megmondom őszintén, számomra reggelente a mai napig kell a kis privát félóra, amikor kb. csak ülök és bambulok.

Bár vittünk fényképezőgépet, hál'istennek nem volt túl sok időnk kattintgatni, azért néhány kép született, illetve másoktól is folyamatosan kaptuk/kapjuk őket.









Szerencsére nagy pörgés volt, így bár nem volt túl sok energiánk a bulizáshoz, azért péntek és szombat este is megnéztük a programokat. Illetve ami számomra nagyon pozitív volt, hogy folyamatosan tudtam angolul beszélni, ami egy éve ilyenkor még abszolút nem ment, mert nagyon zavarba jöttem tőle.

Aztán vasárnap este hazaértünk, kicsit összeszedtük magunkat, illetve próbáltuk az itthoni dolgokat is megcsinálni, csütörtökön pedig indultunk Agárdra a Lakeside Weekend-re. Amúgy is nagy volt az izgalom, mivel idén körömnyomdázást is csináltam. Ráadásul a párom szülinapját is ide szerveztem, szóval még inkább izgultam. Szerencsére nem volt sem szél, sem eső, és minden nagyon jól alakult. Itt már többet tudtunk fényképezni, szóval innen is jön néhány kép a teljesség igénye nélkül.


















Photobomb.... De azért jófej volt :D








Szóval mindent összegezve: fantasztikus volt! Sokáig szenvedtem a komfortzóna dologtól. 24 évig nem nagyon jártam nyaralni, a saját ágyamban aludtam, a saját fürdőmben zuhanyoztam és készülődtem. A kempingben meg néha kényelmetlen a közös tusolás és társai, ami miatt tavaly konkrétan kiakadtam. Idén is vannak még mélypontok, de a komfortzónámból kilépni - bár k*rva nehéz még a mai napig is néha - azt eredményezi, hogy a jó dolgok megtalálnak. Nem fogok nyáladzni, de olyan életet élhetek, amire kb. 12 éves korom óta vágytam, és ehhez kellett, hogy megértsem, vagyis még inkább hogy megéljem az alábbi képet...:


Egy szó mint száz, azt érzem, hogy "hazataláltam". Rengeteg kihívás is van, de próbálok mindenhez a legjobb tudásommal hozzáállni, és még több új dologban kipróbálni magam. Sőt, ha minden igaz, kb. egy hónap múlva egy Pin Up szépségversenyen is részt veszek, bár erre azért még alszom egy párat szerintem. :]

Remélem, azért volt, aki végignézte a képeket és végigolvasta... Gyerekek, én azt mondom, ha valakinek kicsit is tetszik ez a stílus, szereti a jó zenét és az autókat, az jöjjön el egy-két ilyenre, mert hatalmas élmény! Köszönöm a figyelmet, mindenkinek szép napot! Ja, és persze óvatosan a nappal és igyatok sok vizet! ;]

10 megjegyzés:

  1. .mindket helyen nagyon jo lehetett :) Es menj el a versenyre is!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már jelentkeztem, szóval nincs visszaút... :D

      Törlés
  2. Jelentem végig olvastam :D
    Szuper,hogy boldog vagy és megtaláltad a helyed! Ennek igazán örülök.
    Tőlem picit távol áll ez a stílus, de Neked remekül áll! :)
    U.i.:irány a verseny, ne habozz. És majd élménybeszámolót kérünk!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :]
      Bár egyelőre nem érzem, hogy sok eséllyel indulok, veszteni nem veszthetek vele semmit azért.. :]

      Törlés
  3. Örülök én is nagyon, hogy megtaláltad a helyed és boldog vagy!
    Másokon tetszik nekem is nagyon ez a stílus, de magamon nem igazán tudom elképzelni.
    Hihi, látok ismerőst is, Sz Irén régen a kollégám volt a Continál :D
    A versenyen szerintem se habozz, hajrá, biztosan jó móka lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]

      Igen, Ircsiék is elég sok ilyen helyen megfordulnak, és Ő aztán nagyon odateszi magát a ruhák terén is! :]

      Törlés
  4. Olyan jó olvasni az ilyen pozitív összegzéseket! :)
    A versenyben pedig egyet értek minden előttem szólóval...csak annyival egészíteném ki, hogy képeket is kérünk az élménybeszámolódba...:)

    Egyébként máson tetszik a stílus, és valószínűleg vannak olyan formái, amik a külsőmhöz (szerintem) passzolnának... De az, hogy öltözködési stílust váltok, az nem jár a gondolkodás változásával, és a stílushoz szerintem nem csak a külső kell, hanem a kisugárzás is...és elég személyiség idegen lenne nekem ez a dolog így, és valószínűleg ezért nem is érezném annyira jól magam (még akkor se ha csinos), innentől nem lenne meg az összhatás...

    Viszont rajtad olyan, mintha rádöntötték volna! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]

      Mindenképpen lesznek képek is, persze, igazad van, hogy nem elég a ruhát felvenni, ez nagyon jól látszik egyébként sok helyen meg képen, amikor valaki hiába rakja össze magát tip-top, nem ezt éli.... Egyszer volt nagyon jó, egy ilyen retro buliba elmentünk, és mondta a szervező, hogy tök jó hogy mindenki beöltözött... és annyit mondtam, hogy a különbség csak az, hogy mi viszont nem beöltözünk, hanem kiöltözünk ilyenkor... :]

      Mostanában mondjuk a csapból is ez folyik, meg hogy mindenki pin up lány lehet stb., én viszont azt mondom, hogy nem az az igazi pin up, aki a címlapon az, hanem az, aki akár egy kemping mosdójában is képes magára venni a nagy ruhát és megcsinálni a hajat, a sminket, és akár a fűben is végigvonulni nőiesen :]

      Törlés