2015. június 22., hétfő

Pin Up Style in Pink

Sziasztok!

Nem titok, hogy imádom a Pin Up csajok stílusát, szívesen sminkelem magam ennek megfelelően és a frizurákat is nagyon szeretem. Általában a tusvonal mellé piros rúzst társítok, viszont most feldobtam egy picit az egészet rózsaszín ajkakkal.




A napszemcsit a páromtól kaptam ajándékba, és még sosem hordtam egyébként élesben, még szoknom kell, de annyira jól néz ki amúgy szerintem... :]

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a tusvonalakkal és a Pin Up stílussal?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes estét kívánok!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll neked ez a smink és a haj, meg úgy az egész stílus :) A napszemüveg nem az én világom, de neked jól áll ^^

    VálaszTörlés
  2. A smink nagyon tetszik, de a frizura annyira nem. Kicsit több volumennel lehet hogy jobb lenne. A szemcsi nekem inkább Twiggy stílus. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, de mivel a frufrum még elég rövid, nem tudok belőle pl. rendes csigát csinálni, ahhoz még kicsit nőnie kell... Szerintem sem igazán Twiggy-s egyébként a szemüveg, mivel azok sokkalta geometrikusabb formavilágúak.

      Törlés
  3. Nekem kifejezetten tetszik rajtad, pedig ez a haj nem igazán a stílusom. A szemüveg jópofa (nekem nem Twiggy-s, nekem inkább a kerek lencsés darabok jutnak róla eszembe).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!

      Nekem is, illetve ha nem is a kerek formavilág, akkor is a nagyon szögletes darabok...

      Törlés
  4. Tudom, hogy "elkéstem", de muszáj nyomot hagynom itt, mert nekem is nagyon tetszik!!! :O
    Mintha "rád öntötték volna" ezt a stílust...:D
    Nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt sosincs késő, tudod! :D

      Köszönöm szépen, bár én még kb "átlagosnak" érzem magam 1-1 találkozón, egyre gyakrabb a kérdés, hogy a pin up fotózásra meg versenyre mért nem jelentkezem... Szóval idővel még lehet, hogy annak az ideje is eljön... :]

      Törlés
  5. Jajj, imádom!! :)) Nagyon jól áll, ez a stílus hozzám is közel áll, szerintem csináltam ilyen sminket én is csak én feldobtam egy kék szemcerkával még a vízvonalamat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :]

      Én a smink részében nagyon szeretem, hogy jól lehet variálni! Bár sokaknál látom, hogy túlzásba esnek, illetve hogy felraknak 3 kiló pirosítót, de el sincs dolgozva, mert "ebben a stílusban lehet"... Én mindig próbálom szépen eldolgozni, még akkor is, ha kicsit erősebb hatást szeretnék, és általában mindig meg is jegyzi valaki, hogy olyan vagyok, mint egy porcelánbaba :D

      Törlés