2015. június 15., hétfő

Miss Sporty újdonságok - TESZT

Sziasztok!

A Coty Kft. jóvoltából kipróbálhattam néhány Miss Sporty újdonságot, ezekről lesz most szó.

Ők lapultak a kis csomagban:


A termékek közül a The Miaoww Look filces szemhéjtus volt az, amire leginkább kíváncsi voltam. A csomagolása szinte ugyanolyan, mint a többi filces tusé, de a cuki cicás mintával engem levett a lábamról. A hegye eléggé hosszú számomra, és a filc is kicsit jobban "nyeklik", mint megszoktam. Nem mondom, hogy rossz, de szerintem jóval nehezebb használni, mint egy kisebb hegyű társát.


Viszont szerencsére vékonyabb és vastagabb vonalat is egyaránt lehet húzni vele, a színe pedig szerencsére egészen erős fekete, nem kell 3-4x áthúzni egy vonalat. A tartóssága is teljesen korrekt, mivel egy egész nyári meleg napon át kibírta anélkül, hogy elkenődött vagy elkopott volna. Mivel tusokban nagyon válogatós vagyok és eléggé magasra teszem a mércét, azt kell mondanom, hogy bár a kedvencemet (Lovely Pin Up tus) nem nyomta le, de a második helyet kiérdemelte a filces tusaim között.


Az Eye Millionare szemceruzából a 004-es, Winnipeg Purple nevű lila példányt kaptam. Állagra számomra elég kemény, amit nem annyira szeretek, mert jobban rá kell nyomni a szemhéjamra.


 színe nem lenne rossz, de ahhoz, hogy erősebb színt kapjak, többször át kell húzzam, ami szerintem kicsit pepecselős. Ezt még el is nézném neki, de sajnos pár óra elteltével egyre halványodik, szóval a tartóssága nem az igazi.

The Miaoww Look szempillaspirál volt a másik olyan termék, ami eléggé felkeltette az érdeklődésemet, illetve a cicás csomagolás ennél is nagyon belopta magát a szívembe.



A keféje szilikonos, az alakja pedig egészen érdekes számomra, mivel az egyik fele kicsit ívesebb. A sörtéi a kefe egyik felén (a képen felül) viszonylag rövidek, míg a másik felén hosszabbak. Az állaga nem túl sűrű és nem is híg, viszont a kefe egy kicsit sok festéket vesz fel, ami sajna a bőrömön landolt.

szempillaspirál nélkül


1 réteg szempillaspirál

1 réteg szempillaspirál

2 réteg szempillaspirál

2 réteg szempillaspirál
A kefét egyébként könnyebb használni, mint azt elsőre gondoltam volna. A hatása nem rossz, bár egy picit összetapasztja a pillákat, illetve egy kicsit maszatol is. Szempillagöndörítővel kombinálva egyébként sokkal szebb hatást lehet vele elérni, de direkt kipróbáltam magában is. A kis maszatolós kellemetlenségtől eltekintve viszont a tartóssága eléggé meggyőző, nem pereg, az egész napot kibírta, ellenben sminklemosóval könnyű lemosni. Egyelőre még kicsit vegyesek az érzéseim, de remélem ennél még jobban teljesít egy kis idő múlva. Valahogy a spirálok nálam eleinte sosem akarnak működni, pár hét elteltével pedig jobbak lesznek... :D

A Clubbing Color Less Than 1 Minute lakkok közül a 085-ös barackos színűt, illetve a 170-es babakék színt kaptam. A körmeimen alaplakkal és fedőlakkal, két rétegben láthatóak. A 085-ös lakk elviselt volna még egy réteget, illetve kicsit csíkoz is és sajnos elég lassan száradt meg. Ezzel szemben a 170-es viszont tényleg 1-2 perc alatt megszáradt és a 2 réteg bőven elég volt belőle. A barackszínű lakknál igazából számítottam erre, mert a legtöbb hasonló színnel eddig ez volt a tapasztalatom, nem mondom, hogy nem fogom szeretni, de tuti nem ezt fogom használni, ha mondjuk sietnem kell.
Természetes fényben
Napfényben
Vakulval
Összességében véve azt tudom csak mondani, hogy a Miss Sporty márkához való viszonyom nem változott, mivel vannak erősebb és kicsit gyengébb minőségű termékeik is, csak ki kell fogni őket.

És a végére hoztam egy sminket is a filces tus+spirál összeállítással:




Ti hogy álltok a Miss Sporty márkával, szeretitek? Az új termékek közül felkeltette valamelyik az érdeklődéseteket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

A Coty Kft.-nek köszönöm a lehetőséget, hogy kipróbálhattam a termékeket, ez a véleményemet nem befolyásolta!

2 megjegyzés:

  1. Kamaszkorom kedvenc sminkmárkája...Csak náluk volt fekete rúzs kapható - elérhető közelségben, persze azóta rendeltem egy jóval minőségibb (és jóval drágább) darabot is, mert az borzasztó volt, de azért nagyon szerettem, valamint első lila rúzsomat, sőt első piros rúzsomat is nekik köszönhetem, megalapozva a későbbi vörös rúzsok iránti hatalmas rajongásomat...
    Valamint a körömlakkjaikat a mai napig imádom, bár az új kollekcióban a lakkok sajnos nem az én színeim...:/
    Szemrevaló termékeknél engem sajnos nem győzött meg...a spiráljaik elmennek - bár magamtól nem nyúlok értük, mégis volt szerencsém többször is hozzájuk - a szemceruzáik rajtam borzasztóan teljesítenek (zsírosodásra hajlamos rejtett szemhéj...ez azért feladja a leckét a legtöbb szemceruzának, pedig ez a lila is milyen szép...:D), egyetlen egy tusukra mondtam csak azt, hogy oké, de azt is csak vízvonalon használtam, mert a szemhéjamról kb egyből lemászott (vízálló, folyékony tus...tehát inkább nem próbálkozok ezzel a filcessel, pedig a mintája is tetszik, meg az eredmény is a szemeden)...:/

    VálaszTörlés