2015. június 9., kedd

Love Every Step by Scholl - Velvet Smooth termékek - TESZT

Sziasztok!

Azon szerencsések közé tartozom, akiket a Scholl meglepett egy Velvet Smooth elektromos talpreszelővel (teszt ITT). Már annak is nagyon örültem, de nemrégiben megleptek a rózsaszín változatával, 2 ajándék fejjel, egy intenzív szérummal, egy lábfürdetővel, egy nappali krémmel és egy éjszakai maszkkal, illetve egy szép törölközővel. 




A talpreszelőről nem igazán tudok újat mondani, ITT már kiveséztem, de azt mindenképpen meg kell hagyni, hogy ez a pink-fehér színösszeállítás nagyon bejön. :]




A két pótfej közül az egyik felülete durvább, míg a másik finomabb szemcsékből áll. Ez azért is jó, mert ha az ember lába kicsit jobban igénybe van véve, akkor a durvább szemcsék könnyebben dolgoznak, utána viszont már elég a másik fej. Bár elhanyagolni nem szoktam a lábamat sem, azért egy-egy rendezvény után, amikor napi 12-15 órákat állok, kissé viseltes lesz a sarkam. Én ilyenkor szoktam bevetni a durvább fejet, utána viszont tényleg elég a finomabb szemcséjű. 



A zöld kaviáros intenzív szérum használatát az elektromos talpreszelő használata után, illetve száraz lábra ajánlják. Én úgy szoktam csinálni egyébként, hogy a lábfürdető után a már teljesen száraz lábamon használom az elektromos talpreszelőt, majd bekenem az intenzív szérummal. Az állaga eléggé könnyű, folyós, és szerencsére nagyon hamar beszívódik a bőrbe. Ez azért is előnyös, mert napközben is használhatom, amikor esetleg mennem kell valahová, nem csúszkál a lábam a papucsban vagy szandálban.




A lábfürdetőt, mint már az előbb írtam, az elektromos talpreszelő használata előtt szoktam használni. 3-5 liter vízhez ajánl 15 ml-t a lábfürdetőből, így egy nagyon finom illatú habos lábfürdőt lehet készíteni. Amit észrevettem ezzel kapcsolatban, hogy sokkal jobban felpuhítja a bőrömet, mintha csak sima tusfürdős vízben áztatnám.


A lábfürdető, a talpreszelő és az intenzív szérum hármasa számomra teljesen korrekt, 1-1,5 hetente szoktam őket így együtt használni. Ilyenkor nem érzem szükségesnek a nappali krém, illetve az éjszakai maszk használatát.


A nappali krémet és az éjszakai maszkot pedig a két talpreszelés között szoktam bevetni.



A nappali krémmel értelemszerűen napközben szoktam bekenni a lábamat. A csomagoláson 60 másodpercen belüli felszívódást ígér, illetve azt írja, hogy nem ragad és hidratál. A 60 másodperccel nem nagyon értek egyet, de tény, hogy miután bekentem a lábamat vele, 5 perc után már nyugodtan mászkálhatok, mert nem ragad, nem csúszik. Az állaga könnyed, inkább zselésnek mondanám egyébként, mint krémesnek és az illata is nagyon kellemes.



Az éjszakai maszk viszont sokkal gazdagabb és az állaga is jóval nehezebb. Természetesen éjszakára szoktam vele bekenni a lábamat, de tényleg csak lefekvés előtt, mivel jóval több időt igényel, hogy beszívódjon a bőrömbe. 24 órás hidratálást ígér, amiben én őszintén szólva nem hiszek (mármint úgy alapból), de tény, hogy a nappali krém és az éjszakai maszk együtt nagyon hatásos.

Összességében véve én azt mondom, hogy a krém és a maszk együttes használata remek, de mindenképpen hatalmas extrát nyújt a lábfürdető, a talpreszelő és a szérum hármasa. Bár nem olcsó termékek, szerintem hosszú távon sokkal, de sokkal jobb befektetés, mint havi szinten pedikűröshöz mászkálni. Ami nagyon nagy előny számomra azon kívül, hogy bevált a Velvet Smooth család, hogy ha elfogy, akkor sem kell pánikolni, hogy honnan szerzem be, elég bemenni egy drogériába.

Annyit még szeretnék hozzátenni azért, hogy a kb. 11000 Ft-os talpreszelőt mostanában egyre több eurós boltban látom 7-8000 Ft-ért, így aki esetleg még szeretné beszerezni, annak érdemes ilyen helyeken körbenézni. Az egyetlen negatívum, hogy sajna a cukorbetegek és vérkeringési zavarokban szenvedők számára nem alkalmasak.

Köszönöm szépen a lehetőséget a Scholl-nak, a véleményemet viszont nem befolyásolta, hogy tőlük kaptam a termékeket.

Ti hogy álltok a pedikűr kérdéssel? Magatok intézitek vagy inkább szakemberre bízzátok? Ismeritek/szeretitek a Scholl Velvet Smooth termékeit? Köszönöm a figyelmet, kellemes estét és jó éjszakát kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Engem teljesen megnyertek maguknak ezzel a ketyerével, bár a termékeket is szeretem, de helyettük vannak B terveim, így a ketyere az abszolút nyerő nálam, mert neki viszont még nem leltem párjára :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Párat ilyen kütyüt már én is próbáltam, de egyik sem ért a nyomába...

      Törlés