2015. június 1., hétfő

A legédesebb cicakirálylány emlékére...

Sziasztok!

Péntek délelőtt sajnálatos módon elütötték a cicusomat és szegény nem élte túl. Bevittük az állatorvoshoz, ahol azt mondták, hogy sajna már nincs mit tenni, a kis tüdeje összeomlott és belső vérzése lett.

Nyilván, aki olvassa a blogot, az nagyon jól tudja, hogy mit jelentett számomra ez a kis szőrgombóc és bár bután hangozhat, számomra Ő olyan volt, mint másnak a gyereke. Hálás vagyok azért a másfél évért, amit együtt töltött velem, a sok szeretetért és háláért, amit adott nekem, sőt, az összes kis csínytevéséért is.

Nem akarok itt ömlengeni, de mivel végignéztem, ahogyan a kis élete véget ér, önhibáján kívül, csak szeretnék arra kérni mindenkit, hogy egy picikét figyeljünk jobban oda a környezetünkre... Ha az autós nem jön annyira gyorsan a 30-as tábla ellenére, akkor esetleg a cica nem ijed meg, vagy legalább van egy kis reakcióideje... Vagy ha már így alakult, legalább annyi emberség lehetett volna benne, hogy megáll és megnézi, mi van.

Nem ez lett életem legszebb műve, meg amúgy is csak matrica, de én így búcsúzom a kis cicakirálylányomtól... :(






15 megjegyzés:

  1. Tudom mit érzel, milyen gyászolni egy állatkát. Őszinte részvétem! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom ami történt :( Jó utat kiskirálylány <3

    VálaszTörlés
  3. Rettenetes, hogy mennyi figyelmetlen autós van. Egy barátnőm macskáját is elütötték még bő egy éve. Ő egy hétig bírta, de akkora sokkot kapott, hogy szerintem amiatt halhatott meg. Ebben még az a bosszantó, hogy nem tartotta be a sebességet, és most ugye a macska szívta meg a levét....de legközelebb lehet már ember életek forognak kockán az ilyen ember hülyeségei miatt, mert balesetet okoznak. :/
    Tényleg jó lenne, ha figyelnének az emberek, a jogosítvány nem csak kb. 7001000 kg vas a személy alatt, hanem egy X lóerős valami, amihez felelősség is jár(na). De valakinek csak a vagánykodást és az észjátszást, villogást jelenti ez az egész, mert vagy vette a jogosítványát, vagy nem méri fel, hogy az élet nem egy videójáték...
    Sajnálom ami a cicáddal történt, rettenetes lehet átélni, ha az embernek nagyon mély kötődése van vele.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sajnálom :( Nyugodj békében a cicamennyországban, Sally!! (Nálunk sincs már Cili-aki-fiú...)

    VálaszTörlés
  5. Annyira sajnálom, főleg hogy a Te kis Királylányod nagyon emlékeztet az én kis Micikémre, aki idén februárban hunyt el. Ugyan ilyen kis Királykisasszony volt mint a Tiéd. Annyira átérzem a bánatod hogy sírni tudnék és nekem sem enyhül a fájdalmam még hónapok múltán sem. Teljesen együtt érzek veled, és nagyon nagyon haragszom az itt száguldozó autókra akik nem néznek senkit - sem embert, sem állatot - engem is sikerült majdnem elütni egy hónapja kb. zebrán. Nyugodjon békében a Te Kicsi Cicakirálylányod!

    VálaszTörlés
  6. Jaj, Klaudia, rettetően sajnálom! Ugyan gyerekem is van, de a két macskám nekem is ugyanannyira a gyerekrem, és őszintén nem tudom mihez fogok kezdeni, ha egyszer elmennek.

    Borzasztóan dühös vagyok az autósokra, amiért nem vigyáznak a cicákra, nem húzzák félre a kormányt, nem mennek lassabban, és ha meg is történik a baj, nem nyújtanak segítséget.

    Remélem, hogy diővel csökkenni fog azz elvesztése miat térzett fájdalmad, és szeretném, hogy tudd, hogy így teljesen ismeretlenül is mennyire együtt érzek veled. (és most kimegyek a mosdóba bömbölni egy kicsit, mert már most elsírtam magam...)

    VálaszTörlés
  7. Sajnos tudom, milyen elveszíteni egy cicát, akit gyerekedként szeretsz.
    Őszinte részvétem! :(

    VálaszTörlés
  8. Őszintén sajnálom! Mi nem lakunk egy forgalmas utcán, és még is ugyan így járt két évvel ezelőtt a cicám egy hülye sofőr miatt..:(

    VálaszTörlés
  9. Dehogy hangzik hülyén! Nekünk a kutyánk volt olyan, mintha egy bolond kis tesó lenne...:)

    Nagyon sajnálom, ami a cicával történt, viszont tapasztalatból tudom, hogy nem könnyű megállni kocsival se mindig (nem, nem ütöttem el semmit, én eleve az alsó sebességhatáron szoktam vezetgetni, mert voltam már párszor szemtanúja állatok kocsi alatt végzésének - mondjuk a mienket szerencsére csak megütötte a kocsi, ő tényleg az öregségbe és az ebből következő betegségekbe halt bele - de a pirosakba néha belecsúszok én is)...Meg ha olyan a forgalom, akkor veszélyesebb is hirtelen befékezni...de azért illik megpróbálni elkerülni az ilyet, vagy legalább megkérdezni, hogy segíthet-e, nem továbbhajtani...(meg a táblák se dísznek vannak...)

    Attól, hogy neki csak egy állat volt, valakinek a családtagja (és egyébként is mi az, hogy csak egy állat...az is élőlény...hallgattam végig ilyen vitát is elütött kutyus gazdija és gondatlan kocsis között, ráadásul az lakó-pihenő övezetben volt, ahol egyébként a gyerekek is az úton futkosnak...mivel nincs járda)...
    Az ilyen figyelmetlen emberek úgy felbosszantanak...-.-

    Mindenesetre nagyon sajnálom a cicádat, és kívánom, hogy a szép emlékek maradjanak meg, ne az utolsók...:/

    VálaszTörlés