2015. május 25., hétfő

Tangle Teezer Compact Styler hajkefe - TESZT

Sziasztok!

A legutóbbi iparfumeria.hu rendelésem leadása előtt nagyon sokat vacilláltam, hogy megrendeljem-e a Tangle Teezer-t, és ha igen, akkor milyet... Ellene szólt, hogy nagyon szeretem a vaddisznósörte hajkefémet, viszont a kíváncsiság mégiscsak győzött... Így hát megrendeltem egy Tangle Teezer Compact Styler hajkefét. Két dolog miatt választottam pont ezt a darabot: az egyik, hogy leopárd mintás (meglepő... :D), a másik pedig, hogy a sok utazásnál nagyon jól jön a hajkefe "teteje", hiszen nem lesz szöszös, nem ferdülnek el a sörtéi, stb.


A csomagolása egyszerű, mégis nagyszerű. A hajkefét egy átlátszó műanyag dobozkában kapjuk, amiben akár később is lehet tartani, pl utazás közben. Ez szerintem praktikus, illetve a dobozon megtalálható a termékleírás is.


Maga a hajkefe felső része leopárd mintás, ami nekem nagyon tetszik, de kapható például bárányos mintával, illetve többféle színben is. Az alakja elsőre számomra kissé fura volt, de az első használat után rájöttem, hogy miért ilyen: nagyon kényelmesen lehet fogni, még az én pici tenyerembe is belesimul. A mérete volt számomra a másik érdekesség, mivel olyan kicsinek tűnt a dobozban, de a kezembe véve meg túl nagynak érzékeltem ahhoz, hogy nincs nyele. De szerencsére tényleg nagyon kézre áll.


A tetejét levéve találjuk a sörtéket, amik között találunk hosszabb és rövidebb sorokat. A használata nagyon egyszerű, és tényleg kézre áll.

Az iparfumeria oldalán található leírás:
"A Tangle Teezer Compact Styler innovatív professzionális fésű tökéletesen kifésüli a haját és megakadályozza az összegubancolódását. A praktikus csomagolásnak köszönhetően, amely védi a fésű sörtéit, mindig magánál tudja tartani és használni tudja, amikor csak szükséges. A fésű kíméletesen fésüli a hajat, megakadályozza a haj húzását és megelőzi a haj mechanikus sérülését. A hajfésülés soha nem volt még ilyen könnyű, mint a Tangle Teezer fésűvel. Sűrű sörtéi biztosítják a haj tökéletes kifésülést már pár húzás után és a hajnak selymes lágyságot kölcsönöznek."


Szárazon egészen jól teljesített a hajkefe, viszonylag könnyen ki tudtam fésülni a hajamat még edzés után is. Azonban arra voltam nagyon kíváncsi, hogy hogy viselik egymást a vizes hajammal... Meglepő módon sokkal jobban és egyszerűbben tudtam hajmosás után fésülködni vele, mint egy sima hajkefével vagy a vaddisznó sörtével. Azt nem mondanám, hogy abszolút nem húzza a hajam, de jóval kíméletesebb az általam eddig használt hajkeféknél. A tetejének köszönhetően pedig bármikor bedobhatjuk akár a táskába, akár a bőröndbe.


Az ára sem vészes szerintem, mivel 3590 Ft-ba kerül, és legalább ennyiből vehetünk egy normális hajkefét. Az iparfumeria.hu oldalon IDE kattintva rendelhetitek meg, de többféle változatban is kapható, például a Detangler Professional Hair Brush hajkefe már 1670 Ft-os áron kapható.

Összességében véve én azt mondom, hogy ez a hajkefe megéri az árát, főleg azok számára, akiknek amúgy is könnyen kócolódik, gubancolódik a haja.

Ti ismeritek a márka hajkeféit? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, szeretnétek kipróbálni valamelyiket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Az én rövid hajamhoz (bár könnyen gubancolódik) teljesen felesleges költeni külön "kényelmes" megoldásokra, de ez nagyon tetszik!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ilyenkor nyáron amúgy is sokkal macerásabb rendben tartani a hajam, de utazásoknál tényleg életmentő... :D

      Törlés
  2. Én is compact stylert használok, és annyira bejött nekem, és Kittinek is, hogy most rendelem a másodikat, no meg neki egy virágosat. A kupak tényleg nagyon hasznos rajta, és ha másra nem, a hajmosás utáni gubancok kiszedésére mindenképp javaslom én is mindenkinek egy ilyen kefe beszerzését.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én amúgy eleinte úgy voltam vele, hogy biztosan csak valami túlzás, marketingfogással fűszerezve, de tényleg nagyon megszerettem! :]

      Törlés
  3. Nekem ebay-es verzió van, de totális szerelem. Bár most épp hajnövesztő fázisban vagyok, az állig érő is tud veszettül gubancolódni, pláne mosás után, eddig az egyetlen cucc, amivel nem visítva fésülködöm. Egyetlen hátránya, hogy idővel, ahogy visszarakom a tetejébe/aljába/hogy is nevezzem, a szélső tüskék elferdülnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ami haj kócolódik, az akkor is nagyon gubancos tud lenni, ha csak állig ér... Remélem, sokáig bírják majd, mert én inkább attól féltem/félek, hogy nem is elferdülnek a tüskék, hanem kitörnek :S (mint minden fésűmnél, hajkefémnél... :D)

      Törlés