2015. május 14., csütörtök

Rimmel Long Lasting Finish 25 HR

Sziasztok!

A Coty Kft. jóvoltából kipróbálhattam az új Rimmel Long Lasting Finish 25 HR terméket, ami nedvesen alapozóként, míg szárazon púderként is használható. Erről lesz ma szó.


Csomagolás: Piros színű műanyag tokban van, ami egyébként nagyon jól záródik, nem kell félni tőle, hogy esetleg kinyílik a táskában. A tetején láthatjuk a termék megnevezését, míg az alján az árnyalat nevét és a további tudnivalókat.


Ami nekem nagyon tetszik - bár töredelmesen bevallom, véletlenül jöttem rá... -, hogy a felső részt felnyitva találunk egy kis tükröt és egy szivacsot is. Bár általában ecsettel viszem fel a púdert és az alapozót, ha éppen útközben vagyunk, elég nagy segítség lehet.




Állag: Por állagú, akárcsak a többi púder, viszont mint már az elején is mondtam, nedvesen is lehet használni, alapozóként. Szárazon kicsit porol (bár én még nem láttam olyan púdert, ami nem...), de szerencsére nem vészesen.

Szín: A 001-es, Light Porcelain névre hallgató árnyalatot kaptam, ami tényleg eléggé világos szín. Ez nekem teljesen jól passzol az arcbőrömhöz, bár amikor a kezemen próbáltam ki először, azt hittem, nagyon elüt majd.

Jobb oldalt szárazon, bal oldalt nedvesen

Felül nedvesen, alul szárazon

Használat: Púderként nagyon szeretem használni, bár ecsettel szebb eredményt lehet kapni vele, azért szivaccsal sem rossz egyébként, csak számomra kicsit időigényesebb. Próbáltam nedvesen is használni, de nekem úgy nem igazán vált be, mivel gyorsabban szárad meg, mint ahogy szépen eldolgozhatnám. Emiatt én inkább csak púderként használom. Könnyű eldolgozni és szép matt hatást lehet elérni vele.

Tartósság: 25 órás tartósságot ígér, ami persze jól hangzik, de azért ezt nem várom el tőle, mivel nincs is szükségem rá, ahogyan szerintem senkinek egyébként. Mindenesetre a realitás talaján maradva olyan maximum 10-12 órát szoktam sminkben tölteni, és ehhez szoktam mérni a tartósságot. A homlokom kicsit zsírosabb, mint az arcom többi része, 5-6 óra után itt már kicsit kezd is átfényesedni, de szerintem ez megbocsátható a melegebb időkben. Lehúzni nem akarom a terméket, mert egészen megkedveltem és abszolút nem rosszabb, mint bármelyik púder, amit valaha használtam, csupán azt szeretném kihangsúlyozni, hogy azért 25 óra után szerintem senkin nem úgy néz ki, mint amikor frissem felviszi a bőrére.

Tartalom: 7 g

Ár: Kb. 3000 Ft

Beszerezhetőség: Drogériákban, webáruházakban, de szerintem talán még nagyobb szupermarketekben is megtalálható.


A legutóbbi sminkes bejegyzésben egyébként szintén ezt a púdert használtam. A képre kattintva megtekinthetitek a bejegyzést.

Összességében véve bár alapozóként nem vált be, púderként nagyon megszerettem és ami még sokaknak fontos lehet, hogy illatanyagmentes, illetve az összetevői is egészen barátságosak. Én azt mondom, ár-érték arányban egy nagyon korrekt termékről beszélünk, az pedig csak külön öröm, hogy bármelyik drogériában megkaphatjuk.

Nektek melyik a kedvenc alapozótok, púderetek? Hogy álltok az ilyen 2in1 alapozó és púder egyben termékekkel?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Nekem még nincs...sokfélét próbáltam, és vannak olyanok, amiket szívesen újraveszek, ha elakadok a polc előtt, és nem tudom mit emeljek le, de kimondottan kedvencem nincs...:/
    A 2in1 dolgot meg sajnos jól kivitelezve még nem tapasztaltam, de a rimmel 25 órás termékei nagyon érdekelnek, szóval szerintem majd egy alapozót kipróbálok tőlük (valamikor)...Mondjuk ez a termék is jól néz ki, de púderem van bőven...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem valahogy mindig a púder választás a nehezebb, bár mostanában alapozót nem is használok, hanem inkább BB krémeket :]

      Törlés