2015. május 5., kedd

Manikűr Amerikai Autós Találkozóra

Sziasztok!

Mostanában gyakran megfordulunk a párommal amerikai autós rendezvényeken (illetve Ő már lassan 15 éve jár), múlt hétvégén is egy ilyenre mentünk Veresegyházára, a Medveotthonba. Végre meg is érkezett az új BornPrettyStore körömnyomda palettám (amit amúgy e-bay-ről rendeltem), így gondoltam "megadom a módját" és fel is avattam.

Nem vagyok vele 100%-osan megelégedve, mivel a zászló nem lett tökéletes, de azért elsőre szerintem nem lett olyan vészes.

Természetes fényben:

Vakuval:

Ami azért nagyon jól esett, hogy többen is megdicsérték a körmömet aznap, még olyan emberek is, akiket nem ismertünk. :]

És persze ha már Medveotthon, hoztam 1-2 cukiságos képet is...





Mára ennyi lettem volna. Nektek hogy tetszik? Jártatok már a maciotthonban? Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát!

8 megjegyzés:

  1. Klassz lett a manikűr! :) Még sosem voltam mackóotthonban, de egyszer szívesen elmennék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]

      Én nagyon élveztem, voltak farkasok is, érdekes volt nézni, ahogyan küzdenek meg játszanak egymással, ráadásul ha minden igaz, jövőre vöröspanda is lesz.... :]

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett a manikűröd. :))
    És cuki a macik!

    VálaszTörlés