2015. május 11., hétfő

Into The Blue

Sziasztok!

Még amikor megjelent a Moyra Aqua Jeans kollekciója, akkor kinéztem az egyik lakkot, ami az Into The Blue nevet kapta. De jó ideig nem találtam Veszprémben. Aztán nemrég rátaláltam az egyik körmös boltban, így gyorsan le is csaptam rá. Magában sem rossz amúgy, de úgy gondoltam, egy kis díszítés ráférne, ezért az új Born Pretty Store nyomdalemez egyik mintájával feldobtam kicsit. Ennek a végeredményét láthatjátok most.

Természetes fényben:

Közelről:

Így egy kis fehér mintával szerintem egészen tetszetős lett, mellesleg a piacon egy bácsi(!) hegyezte meg, amikor az árut fizettem ki neki, hogy milyen jó a körmöm. Ez olyan apróság, de ilyenkor annyira jól esik, hogy más napját is feldobja egy ilyen... :]

Nektek hogy tetszik? Ti hogy álltok a BPS nyomdalemezekkel?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét mindenkinek!

4 megjegyzés: