2015. április 6., hétfő

Hatalmas Rimmel teszt

Sziasztok!

Ezzel a bejegyzéssel már nagyon régóta adós vagyok. Még tavaly júliusban részt vehettem a Rimmel sajtótájékoztatón (élménybeszámoló ITT), ahol elég sok dolgot kaptunk is. Ezekről lesz most szó.

Ezek lapultak az ajándék csomagban:

Ezeket pedig én választottam:

Rúzsok:
Lasting Finish Lipstick - 214 - Firecracker:





Nagyon szép színe van ennek a rúzsnak, kissé csillámos (szájon nem annyira, mint például kézen látszik) mályvás-rózsaszínnek mondanám. Üde, nem túl kirívó, mégis igazán nőies, ráadásul nem is szárítja a szájat. Kissé krémes, könnyű használni, az egyetlen gondom vele, hogy 1-2 óra után már nyoma sincs a számon. Ha valaki nagyon tartós rúzst keres, annak nem ezt ajánlanám, de ha csak néhány órás alkalmakra kell egy szép színű rúzs, szerintem jó választás lehet.

Lasting Finish By Kate Lipstick - 05 - Rossetto:





Ez tipikusan az a szín, ami mindig nagyon tetszik, aztán magamon valahogy mégsem szeretem. Középvilágos rózsaszín, inkább csajosnak mondanám, mint nőiesnek. Az előzőhöz hasonlóan ez a rúzs is krémes állagú, nem szárítja a szájat, illetve 1-2 óránál tovább ez sem bírta sajnos.

Moisture Renew Lipstick - 125 - To Nude Or Not To Nude?:





A neve és az alján látható szín miatt erre nagyon kíváncsi voltam, de sajnos inkább egy világosrózsaszín csillámos szín várt rám, ami szájon még csillámosabb, mint a kézfejemen. Én ezeket őszintén szólva nem igazán szeretem, közelebb állnak hozzám a csillámmentes rúzsok. Szintén krémes állaga van és mintha még kicsit ápolná is az ajkakat. Azonban a tartóssága sajnos ennek is hasonló előző két társáéhoz.

Arcra való termékek:

Match Perfection alapozó - 100 - Ivory:





Nem vagyok nagy alapozó-párti, jobban szeretem a BB-krémeket, de természetesen többször is kipróbáltam ezt az alapozót. Az árnyalat elég világos - ha jól tudom, a csomagokban világos színek voltak leginkább -, ami nekem nem baj, hiszen az én bőröm is elég világos. A fedése nagyon szép, bár nekem hétköznapokra már-már kicsit sok, "nehéz" viselet. Pár óra után átfényesedik, ezért púdert mindenképpen használni kell fölé, amivel ezt kiküszöbölhetjük. Számomra ez az alapozó amolyan "alkalmi" lett, akkor szoktam használni inkább, ha valami olyan helyre megyünk, ahol nem árt egy kicsit erősebb fedés, mint egy BB-krémé vagy egy színezett hidratálóé.

Stay Matte púder - 003 - Peach Glow:




Erről a púderről korábban már írtam, csak a 004-es, Sandstorm nevű változatról. Igazából színben is minimális csak az eltérés, ez az árnyalat is nagyon világos. Ennek kifejezetten örültem, mivel a kedvenc púderem lett. Elég sokáig kibírja, hogy ne fényesedjen át, de mégsem lesz tőle vakolat érzésem. Ez már elfogyott, mivel szinte minden nap használom, most az utódját nyúzom, tényleg csak ajánlani tudom.


Szemre való termékek:

Kate - Eyeshadow Stick - 102 - Electric Sapphire:




A színe nagyon tetszik ennek a szemceruzának, de mivel elég krémes az állaga, mindenképpen kell valami por állagú szemhéjpúder is, amivel fixáljuk, hogy ne mászkáljon el a helyéről. Enélkül elég hamar elkenődik, illetve el is tűnik, viszont vele nagyon tartós lesz. Én nagyon megszerettem, nyáron elég sokat használtam, illetve szerintem fogom is.

Scandel Eyes filces szemhéjtus:




Rá nagyon kíváncsi voltam, mivel a filces tusokkal sokkal könnyebben tudok tusvonalat húzni, mint az ecsetes-tégelyes, illetve a hagyományos társaikkal. Sajnos ez volt a legnagyobb csalódás számomra, mivel nagyon nehezen szárad meg, illetve nem is túl tartós a szememen. Kár érte, mert maga a filces fej nagyon szimpatikus és meghúzni vele a tusvonalat valóban könnyű is.

Wonder' Full szempillaspirál:




Erre a szempillaspirálra is nagyon kíváncsi voltam, mivel elvileg táplálja is a szempillákat (argánolajat tartalmaz), illetve a kefe is nagyon szimpatikusnak tűnt elsőre.

natúr szempillák
1 rétegben
2 rétegben
2 rétegben
Egészen megszerettem ezt a szempillaspirált. Ennek oka nem a képeken látható eredmény, hanem az, hogy ha sminkelés előtt használok szempilla göndörítőt is (itt direkt nem használtam), akkor nagyon szép hatást érek el vele. Nem potyog, nem pereg le napközben, tartós, viszont sminklemosóval nagyon könnyen le lehet mosni. Bár kell neki a kis extra, mert magában nem az igazi, ennyi szerintem belefér.

Lash Accelerator Endless szempillaspirál:




A keféje számomra kicsit fura volt elsőre, mivel olyan picinek tűnnek a kis szilikonsörték, viszont hamar hozzászoktam, mert nem is annyira nehéz használni, mint elsőre gondoltam.

Natúr pillák
1 rétegben 
2 rétegben
2 rétegben
Magában két rétegben már egészen tetszik ez a szempillaspirál, de azért ez is eltűri az előzetes szempilla göndörítést - bár ez inkább az én szempilláim "hibája" szerintem. Ez sem pereg, nem potyog és tartós, lemosni pedig könnyű egy kis sminklemosó segítségével.

Scandel Eyes - Ruckin' Curves szempillaspirál:



Mivel a piros változata már megvolt régebben is, és azt egészen megszerettem, viszonylag nagy reményeket fűztem ehhez a spirálhoz. A kefe formája lényegében megegyezik a piroséval, nem szilikonos. 

Natúr pillák
1 rétegben
2 rétegben
2 rétegben

A 3 spirál közül egyértelműen ezt szeretem legkevésbé. Valahogy túl sok festéket vesz fel a kefe, ráadásul elég nehezen is tudom normálisan leszedni róla. Többször kenem össze vele a bőrömet, mint ahányszor nem, és eléggé össze is szokta tapasztani a szempilláimat. Ráadásul hajlamos száradás után kicsit potyogni is. :(

Rita Ora lakkok - 703 - White Hot Love és 323 - Don't Be Shy:




A Rimmel lakkok az utóbbi kb. másfél évben eléggé a szívemhez nőttek, mivel kedvező az áruk és általában nagyon szép színekkel találkozhatunk. Ezen felül az ecseteikkel könnyű dolgozni, a lakkok állaga és száradási ideje, tartóssága is jó általában. A White Hot Love lakk egy visszafogottan csillámos fehér körömlakk, míg a Don't Be Shy egy vidám, fuksziás pink szín. Én az előbb leírt dolgok miatt őket is szeretem, mert viszonylag hamar megszáradnak és nem pattognak le 2 nap után.

Hát, szerintem életemben nem írtam még ilyen hosszú bejegyzést, annak aki idáig eljutott, köszönöm szépen. ;]

Összességében véve azt tudnám mondani, hogy - mint minden márkának - a Rimmelnek is megvannak az erősségei, de akad köztük 1-2 gyengébb termék is. Szerencsére utóbbiból kevesebbel találkoztam eddig. Amennyire kikerültem régen a Rimmel állványokat a drogériákban, mostanában már mindig megnézem, hogy milyen új termékek vannak, mi akciós stb.

Ti hogy álltok a Rimmellel? Szeretitek a termékeiket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes pihenést mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. Egy-két terméket próbáltam, és szeretem is meg nem is. Van ami bevált. Szóval olyan semmilyen viszonyom van egyelőre a márkával...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem idővel neked is inkább jó tapasztalataid lesznek vele :]

      Törlés
  2. Ez a púder nekem is megvan, de az én bőrömhöz még túl sötét (igen, nagyon fehér bőröm van), szóval csak nyáron fogom tudni kipróbálni...
    A piros rockin curves nekem is megvan (az a kefe csodás), de még nem vettem rá magam, hogy megváljak az elődjétől (ami egyébként életem legrosszabb spirálja), szóval őt még csak próbálgattam, de eddig szeretem...
    Kate rúzsom van, nekem semmi bajom a tartósságával (mondjuk én mindig lepúderezem - a matt rúzsokat jobban szeretem - vagy sminkfixálót fújok rá...esetleg mindkettőt).
    A gyors száradó körömlakkja is egy álom, és a kedvenc szájfényem (nem szeretem a szájfényeket) is tőlük van...Ez volt az egyetlen márka, amelyiknél úgy éreztem, hogy megéri 2000 forintot költeni egy SZÁJFÉNYRE (ez nálam elég nagy szó)...

    Szóval...összességében meg vagyok elégedve velük, de azért futottam már bele borzasztó termékekbe is tőlük (bár szerintem ez többnyire a kombinált bőröm hibája volt, és azé, hogy kicsit elszámítottam magam vásárlásnál, és túlbecsültem a terméket vagy alábecsültem a bőröm kezelhetetlenségét...xD)...de egyébként ez az alapozó szimpatikus nekem, szóval ha elfogynak az alapozóim (elég sok van, mert nem nagyon használok alapozót, de mindig elkapnak az akciók, vagy a kísérletezgetési vágy), akkor szerintem őt fogom szemügyre venni első körben...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nálam is akadt már olyan termék, ami nem vált be, de szerencsére tényleg ez volt a kevesebb. :]

      Én hétköznap nem szeretem és soha nem is szerettem alapozót használni, szóval abban annyira azért nem is vagyok otthon. Szerencsére viszonylag szép a bőröm, ezért bőven elég a BB krém, de persze ez bőr és igény/megszokás kérdése.

      Törlés
  3. Az alapozó fedése éppen azért ilyen erős, mert ez alapozó... talán ez nem róható fel neki. :) Az tény, hogy ilyen erős fedésre nincs mindennap szükség. Szerintem egyébként nagyon jó minőségű, sokkal drágább alapozókkal is felveszi a versenyt, gyönyörű finishe van, nem lesz vakolat hatású, hanem ragyogó, egészséges bőrfelszínt eredményez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút nem negatív értelemben véve írtam, szimplán csak nekem jobban bevált hétköznapi használatra a BB krém + púder kombináció. ;]

      Törlés
  4. Én a fehér lakknál pontosan az ellenkezőket tapasztaltam annak, mint amiket leírtál: borzalmas állag, lassú száradás, 1 nap után már kopott a végeken láthatóan :( Nem tudom mitől függhet, hogy máshogy viselkedik másnál (bár már több helyen is olvastam hasonlókat róla, mint amiket én is tapasztaltam), próbáltam már mindenhogy, de mindig ugyanaz volt a helyzet. Pedig csodás a színe! A Rossetto nevű rúzs színe egyébként nagyon szép és az a másik lakk is bejövő, csak mostanában amúgy sem akarok venni lakkot, no meg nem tudom az vajon milyen lehet, mert egy "családban" van a fehérrel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, mitől függhet amúgy, mert én is láttam már nem egy ilyet, hogy mondjuk vettem egy lakkból még egyet (más márkánál), ami már nem volt ugyanolyan :S

      Törlés
  5. Én a púdert eleinte szerettem, aztán eljött a nyár, amikor is sokkal gyorsabban fénylik át a homlokom és ez alig két órát bír rajtam. Ráadásul ha többször futok át rajta, maszkosodik a végeredmény. Szóval nekem nem jött be. A másik a filces tus, ami nem jött be és szerencsére nem is vettem meg. De amúgy összességében a Rimmelre mindig pozitívan gondolok, a nude szemcerkájukat meg a rúzsaikat kifejezetten kedvelem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A púder leginkább bőr kérdése szerintem, de a tusról én még jót nem hallottam :S

      Törlés