2015. április 20., hétfő

Astor - Pro Manicure Already Dry!

Sziasztok!

Már egy ideje keresem a tökéletes fedőlakkot. Nagyon szerettem az essence BTGN fedőlakkját, de miután az megszűnt, a BTGN High Gloss fedőlakkot kezdtem el használni. Szép meg jó, nem keni el a lakkot, sem a nyomdát, hamar megszárad meg minden.... Viszont elég hamar elkezd besűrűsödni, kb a felétől pedig már annyira gumis-nyúlós állagú lesz, hogy nem lehet használni. Fél üveg lakkot pedig azért sajnálok kidobni. Ezért gondoltam kipróbálom az Astor - Pro Manicure Already Dry! fedőlakkot.


Csomagolás: Egyszerű széles, lapos üveg viszonylag vékony kupakkal, Részemről teljesen rendben van, semmi csicsa, csak a név és a leírás látható elöl és hátul is.


Nyak: A nyakát optimálisnak mondanám, nem is túl szűk és nem is túl bő, kényelmesen le lehet húzni rajta a felesleges lakkot, ha úgy adódik.


Ecset, kupak: Az ecsete lekerekített, én mostanában jobban preferálom ezeket, mint a hagyományos ecseteket, szóval ez rendben van. A kupakja vékony, de a formája miatt eléggé kézre áll, így ezt is megkedveltem.

Állag: Viszonylag hígnak mondanám az állagát, de nem túl folyós használat közben és egyszerű felkenni a körmökre.

Száradás: Egy fedőlakk esetében ez az egyik legfontosabb számomra (a tartósság növelése mellett és amellett, hogy ne kenje el a nyomdázott mintákat). Gyors száradást ígér, de azt vettem észre, hogy attól is függ, hogy milyen lakkra kenem. Általában olyan 5-10 perc szokott kelleni neki, ami azért elég jó szerintem, ha sietni kell.


Tartósság: Mostanában eléggé igénybe veszem kezeimet és a körmeimet, ezért szerintem a 3-4 nap pattogás nélkül, minimális körömvégi kopással egészen elfogadható. Nyilván ha jobban "vigyáznék" még tovább bírná. De általában 3-4 nap után amúgy is lemosom, így számomra ez nem gond.

Használat: Mint mondtam, a tartósság és a gyors száradás mellett az is fontos, hogy a mintákat ne kenje el a fedőlakk. Azt vettem észre, hogy a piros és a kék lakkokat általában picit megoldja és hajlamos halványan elkenni, de ha óvatosabban kenem fel, nem nyomom rá a körmömre az ecsetet, akkor viszonylag szépen lehet vele dolgozni. Ráadásul szép fényes a végeredmény is.

Tartalom: 12 ml

Ár: 990 Ft

Beszerezhetőség: Az iparfumeria.hu oldalon IDE kattintva juthattok hozzá.

Összességében véve azt tudom mondani, hogy bár a BTGN fedőlakkját jobban kedveltem, de ha nem kell kidobnom a felét, sokkal de sokkal jobban megéri ez a fedőlakk.

Nektek melyik fedőlakk a kedvencetek? Mi a lélektani határ, amit már nem vagytok hajlandóak átlépni, ha fedőlakkról van szó?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Annyian dicsérik, hogy egyszer most már muszáj lesz kipróbálnom....

      Törlés
  2. Nálam a Rimmel 3D Plumping fedőlakk vált be, nem keni el a mintát, gyorsan szárad, tartós, az ára is elfogadható. Nálam nem szempont, hogy napokig viseljem ugyanazt a manikűrt, ezért nagyon drága fedőlakkra nem is dobnám ki a pénzt. Sajnos minden fedőlakk sűrűsödik, de hígítás után is jól használhatók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is 3-4 nap a "követelmény", szerencsére azt azért ki szokták bírni. Ezt a Rimmel fedőlakkot még sosem próbáltam, de legközelebb szemfüles leszek, mert igazából soha nem is futottam bele... Gondolom majd' kiszúrja a szemem és szépen elsétálok mellette mindig.. :D

      Törlés
  3. Én is ezt a fedőt használom és nagyon-nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés