2015. március 19., csütörtök

Sweetlandshop - Kecskemét

Sziasztok!

Abban a szerencsében volt részem, hogy elmehettem múlthét szombaton Kecskemétre a Sweetlandshop szülinapi partijára. Rami hívott meg, illetve Ő szervezkedett ebben a legtöbbet. Veszprém-Kecskemét azért nem olyan kis táv, így időben elindultunk a párommal, majd egy kis csúszással, de azért én is beestem az üzletbe...

Forrás: Kami

Amikor beléptem, a "sziasztok" helyett az első, ami kicsúszott a számon az az volt, hogy "basszus de jó illat van!". :D Aztán persze jött a gyors bemutatkozás, beszélgetés a termékekről, és egyéb csajos dolgokról.

Ott volt még rajtam kívül AsuEmeseIldikóGabi, és Kami is. Én azt mondhatom, hogy részemről mindegyik csajszi aranyos élőben (is), illetve a Sweetlandshop-os lányok is igazán kedvesek és közvetlenek voltak. :]

Minden nagyon tetszett, és mivel igazából eddig sem a Bomb Cosmetics, sem a Yankee Candle termékekhez nem volt eddig még szerencsém élőben, tényleg nagyon örültem. Ezenkívül voltak még Pure Czech, Dr. Hahuska, Calena és Akoma termékek is. De beszéljenek helyettem inkább a képek..













Sajnos a finom enni- és innivalókról nekem nem sikerült képet csinálni már, de a többi lánynál szuper képeket láthattok arról is. Én viszonylag elég sokáig maradtam az üzletben, mert a párom "otthagyott" és csak később jött értem vissza, de nagyon örültem, mert jól eldumáltunk a lányokkal mindenféléről.


Nagyon élveztem magát a találkozót, azt, hogy élőben is láthattuk egymást azokkal, akiket eddig csak képeken/videókon, illetve szerintem tényleg jól sikerült az egész. A végén pedig mindenki kapott egy cuki kis csomagot, illetve én még el is csábultam egy pár apróságra.




Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

Ha pedig kíváncsiak vagytok rá, hogy miket kaptam, illetve vásároltam a Sweetlandsopban, akkor jelezzétek és este azt is lefényképezem. :]

FRISSÍTÉS:

A piros gyertyát, a nagy fürdőgolyót és az ajakradírt vettem, a többit kaptam. :]

4 megjegyzés:

  1. Naná, hogy kíváncsi vagyok mit kaptál/vettél az üzletben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszenek eddig pár használat után :]

      Törlés
  2. nagyon klassz dolgokat kaptál és vettél! Jó kis képek, a beszámoló is tetszett! :)

    VálaszTörlés