2015. március 27., péntek

Scholl Velvet Smooth elektromos talpreszelő - TESZT

Sziasztok!

Még egy hónapja meghívást kaptam Budapestre a Scholl "Love Every Step" rendezvényre, ám sajnos nem tudtam elmenni. Viszont nagyon rendesek voltak és elküldték nekem postai úton a Scholl Velvet Smooth elektromos talpreszelő készüléket, illetve két pótfejet is kaptam hozzá.


Csomagolás: Bár a műanyag csomagolást kidobja az ember, miután kibontotta a készüléket, én mindenképpen díjazom, hogy így van kitéve a boltokba, mivel így senki nem tud belenyúlni, kivenni bármit a csomagból... A csomagolás átlátszó, így mindent látni, ráadásul minden információt el is tudunk olvasni még megvétel előtt.






A csomagban található papír minden információt tartalmaz, ami a használathoz szükséges.

Ezt írják róla:
A Scholl® Velvet Smooth™ elektromos talpreszelő gyémánt kristályokkal:
- gyengéd és hatékony bőrkeményedés-eltávolítás
- könnyű és biztonságos használat
- ergonomikus kialakítás
- speciális MicraluminaTM felülettel és gyémánt kristályokkal ellátott rotációs fej
- 4db AA elemmel működik

Ezt a gombot megnyomva lehet cserélni a fejet


Be- és kikapcsolás


4 db ceruzaelemmel működik, amit egyébként a csomag tartalmaz is. Ez részemről egy hatalmas piros pont, hogy nem akarnak ilyen filléres dolgokon spórolni.

És amit én tapasztaltam: Egyszer kaptam anyukámtól egy másik fajta elektromos talpreszelőt, amiben nagyot csalódtam, így bevallom, eléggé kételkedve próbáltam ki először. Már első alkalommal is nagyon szimpatikus volt, de gondoltam azért egy 3-4 alkalommal kipróbálom, mielőtt a blogon is írnék róla. Nem mondanám, hogy vészes volt a sarkam és a talpam, de télen azért nem szoktam olyan rendszerességgel karban tartani, mint mondjuk tavasszal vagy nyáron. Nagyon szimpatikus, mivel tényleg dolgozik, nem csak csak berreg, hanem eltünteti a bőrkeményedéseket. Persze egy kis krémezéssel utána még szebb eredményt érhetünk el.

Elérhetőség: Szerintem a legtöbb drogériában és szupermarketben megtalálható.

Ár: kb. 11000 Ft

Én összességében azt tudom mondani, hogy bár az ára elsőre egyben elég húzós, és valószínűleg magamtól nem is vettem volna meg ennyiért. Viszont ha jobban belegondolunk, ha valaki eljár minden hónapban 1× pedikűröshöz, pár hónap alatt simán behozza annak az árát. Ráadásul nem kell időpontot foglalni, elmenni, várni, stb. (Ezzel természetesen nem azt mondom, hogy pedikűröshöz nem kell járni, de aki csak ennyi miatt jár, az szerintem simán kiválthatja vele.)


Ráadásul most csajos rózsaszín verzióban is kapható:


Ti hogy álltok a lábápolással? Rendszeresen eljártok pedikűröztetni vagy otthon oldjátok meg? Milyen módszer/reszelő/készülék vált be leginkább? Köszönöm a figyelmet, kellemes estét mindenkinek!

A terméket a Scholl-tól kaptam tesztelésre, ám ez semmilyen irányban nem befolyásolta a véleményemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése