2015. március 12., csütörtök

Lovely Nude Make Up Kit II.

Sziasztok!

Végre megint sikerült egy sminket fotózni - bár volt rá kb. 5 percem. Ismét a Lovely Nude Make Up Kit palettát használtam, ami egyre jobban hozzánő a szívemhez, mivel szépek a színei, visszafogottabb és erősebb sminkhez is találunk benne színeket, ráadásul könnyű is dolgozni velük.

Ez most olyan kis "átlagos" smink lett szerintem, de mivel mostanában munkába nem nagyon festem ki a szememet (maximum tusvonal), ennek is örültem, hogy kicsit pepecselhettem vele. :]




Ismét nem fényképeztem le a használt sminktermékeket, de ha valakit érdekel valami, nyugodtan kérdezzen rá, én pedig igyekszem válaszolni.

Nektek hogy tetszik? Milyen színeket használtok mostanában a szemetekre? Ti beszereztétek már ezt a palettát?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes napot!

2 megjegyzés: