2015. március 22., vasárnap

Calvin Klein - Down Town - TESZT

Sziasztok!

Mára egy parfümöt hoztam, amire már nagyon régóta vágytam. Egy régebbi iparfüméria rendelés mellé kaptam egy mintát belőle, és már akkor beleszerettem. Iszonyatosan megtetszett az illat magában, illetve rajtam is. Akkor döntöttem el, hogy márpedig nekem ez a parfüm kell. Nem a legolcsóbb darab, viszont nemrég nagyon jó kis akció volt, így került hozzám az iparfumeria.hu webáruház jóvoltából. :]


Csomagolás: Bár egy parfüm esetében nem pont a csomagolás a lényeg (számomra legalábbis, mert úgyis a kukában landol), nekem tetszik ez az egyszerű, mégis mutatós rózsaszín-fehér papírdoboz. A hátulján pedig az összetevőket is megtaláljuk.

Az üveg is nagyon egyszerű, de mégsem unalmas a formája, a kupak pedig egészen különleges, ilyet még sosem láttam. Felül nyitott a kupak, így végül is ujjal simán le lehet nyomni a parfüm szóróját, viszont szerintem azért be lehet dobni a táskába is úgy, hogy nem fog kifolyni.



Tartalom: 50 ml

Illat: Bár még mindig nem értek sokkal jobban a parfümökhöz, mint eddig - vagy jó illata van vagy nem ... - azért leírom a fej- szív- és alapillatokat is.


Fej: bergamott, keserűnarancs, körte, szilva, citrom

Szív: ibolyalevelek, gardénia, rózsabors

Alap: pézsma, tömjén, cédrus, vetivérfű

És amit az én orrom érzékel: egy nagyon kellemes, citrusos-gyümölcsös, de mégis virágos, nőies illat. Ha egy szóban kellene jellemeznem, akkor azt hiszem pontosan a nőies lenne az.

Tartósság: Sajnos 3-4 óra után már nem nagyon érzem magamon, illetve csak néha-néha "csapja meg" az orrom. Ezt én nagyon sajnálom, mert tetszik annyira az illata, hogy egész nap elszaglásznám.

Ár: Én nagyon jó áron fogtam ki, amikor le volt akciózva, kb. 6500 Ft-ra. Most megint rendes áron van (10740 Ft), de érdemes kivárni szerintem egy újabb akciót.

Beszerezhetőség: Az iparfumeria.hu webáruházban IDE kattintva érhetitek el.

Én összességében azt tudnám mondani erre a parfümre, hogy iszonyatosan finom illata van, tényleg nagyon örülök neki, hogy végre a magaménak tudhatom, viszont egy picikét lehetne tartósabb is. Az ára azért nem egy tipikus olcsó parfüm, nyilván a márkanevet is meg kell fizetni ez esetben, de ha az ember kifog egy jó kis akciót, akkor érdemes lecsapni rá.

Ti ismeritek/szagoltátok már ezt a parfümöt? Melyik most a kedvenc parfümötök?

Köszönöm a figyelmet, kellemes pihenést mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése