2015. február 12., csütörtök

Playboy VIP Platinum Edition és Pin Up Collection

Sziasztok!

Nagyon örülök neki, hogy ismét azon szerencsések közé tartozok, akik kaptak egy szép kis csomagot a Coty Kft.-től. Üröm volt az örömben, hogy a csomagot még anyukámék címére kaptam, viszont jó másfél hétig nem tudtunk találkozni, ezért addig náluk állt...

Amikor viszont átvettem a csomagot, nagyot néztem a méretén és a súlyán is, mivel azt hittem, 1-1 termék lapul majd csak benne. Ehhez képest egy komplett férfi és női szett volt a dobozkában.

Mivel az utóbbi néhány alkalommal nagyon pozitív benyomásokat keltettek bennem, illetve a páromban is a Playboy termékek, mindketten nagyon megörültünk és elég nagy elvárásokkal is kezdtük el használni a termékeket. Egyébként mindkét kollekció februárban kerül ki a drogériák polcaira - én Veszprémben még nem találkoztam velük.

Mindkét szettben egy tusfürdő, egy parfüm és egy dezodor volt:

Playboy VIP Platinum Edition:

A férfiak egy kissé édeskés, mégis citrusos illattal gazdagodhatnak a VIP Platinum Editionnal. Nekem személy szerint nagyon tetszik, mivel fiatalos, nem "apukás", és tényleg nagyon finom illatról van szó.



Természetesen, mivel egy termékcsaládról beszélünk, a parfüm, a tusfürdő és a dezodor illata is megegyezik. Ez részemről nem hátrány, mivel így nem keveredik 3 különböző illat.

A parfüm egyébként elég tartós, 4-5 óra után is érezni szoktam és a tusfürdőt és a dezodort is 1-2 óráig még kiszagolja az orrom. A tusfürdőtől túl sokat nem szoktunk várni, a lényeg, hogy ne szárítsa a bőrt, és ennek az elvárásnak eleget is tesz. A dezodor is egészen jól teljesít, bár nyilván egy edzést azért már nem bír ki.

Playboy Pin Up Collection:

A Pin Up Collection már a neve miatt is (meg a szép kis csipke minta miatt...) szimpatikus volt számomra. Azonban amikor megszagolgattam őket, rögtön tudtam, hogy ezek az illatok nagyon "Klausak" és szeretni fogom őket.


A dezodor és a parfüm illata ebben az esetben is megegyezik, nagyon finom, nőies illatuk van, de inkább amolyan "játékos", fiatalos, csajos illatnak mondanám. Ám a tusfürdő kapott egy kis csavart. A kis kókuszos beütés miatt egészen más illata van. Ez is tetszik egyébként, és szerencsére összeillik a másik illattal.

Amit sajnálok, hogy a női parfüm nem annyira tartós, egy-két óra után már nem szoktam érezni magamon. A tusfürdő nem szárít, és nekem ez bőven elég, mert amúgy is használok testápolót. A dezodorokkal hadilábon vagyok, mert bár nem vagyok túl izzadós, az ilyen illatosított spray dezodorok az én esetemben mondhatni, hogy abszolút nem funkcionálnak... Ezért nem is erőltetem a dolgot, inkább csak a ruhámat szoktam befújni vele, így egy picit tovább érezni az illatot.



Én összességében véve azt mondom, hogy nagyon jó kis termékekről van szó mind a két kollekcióban. Szerintem ha látjátok az állványokon, egy szaglást mindenképpen megér, mert tényleg nagyon finom illatokról van szó. Ráadásul jön a Valentin nap, szerintem akár arra is remek meglepetés lehet. :]

Ti hogy álltok a Playboy termékekkel? Van esetleg kedvencetek?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése