2015. február 22., vasárnap

Lovely Nude Make Up Kit I.

Sziasztok!

Tegnap végre volt egy kis időm sminkelni, sőt még lefényképezni is, így végre Ti is láthattok sminket az egyik új kedvenc palettámmal, a Lovely Nude Make Up Kit-tel. Még amikor megjelent, hezitáltam rajta, hogy kell-e ez nekem a többi natúr színekkel teli paletta mellé, de végül a nagyon baráti ára és a sok pozitív vélemény meggyőzött, hogy megvegyem. Azt már most elmondhatom, hogy egyáltalán nem bántam meg, mert egy szuper kis paletta.


Mostanában sajna nem nagyon van időm a szememet is sminkelni, így egészen megszoktam a "csupasz" tekintetem, ezért is szerettem volna valami természetes, de mégis kicsit extrább sminket készíteni. Ritka alkalmak egyike ez, de most egészen elégedett voltam a végeredménnyel.




A paletta 3., 4., 5. és 6. színét használtam. A többi terméket nem fotóztam le, a Holika Holika Sweet Cotton BB Krémet használtam az arcomra és Rimmel púdert, ha valakit érdekel a többi, nyugodtan kérdezzetek rá, és megírom. :]

Nektek hogy tetszik? Milyen színeket használtok mostanában a szemetekre?

Köszönöm szépen a figyelmet, kellemes estét!

12 megjegyzés: