2015. február 24., kedd

Fashionista - B&W

Sziasztok!

Újabb manikűrt hoztam a Moyou Fashionista 7-es lemezzel, igazából azt kell mondjam, hogy mióta megvan ez a nyomdalemez, szinte csak ezt használtam minden lakkozásnál. Viszont azt hiszem, nem is nagyon kell magyarázni, hogy miért, a képek magukért beszélnek...



Azt azért sajnálom, hogy csak vakuval volt alkalmam lefényképezni, de a lényeget azért sikerült elkapni... :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a fekete-fehér színeket a körmeiteken?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, olyan gótikus hatású :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az jutott először eszembe amúgy :P

      Törlés
  2. nekem is megvan ez a lemez, az egyik kedvencem, annyira szépek rajta a minták. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Bridal 06-ra vágytam (illetve vágyom is) még nagyon, de pont soha nincs, amikor lehetőségem lenne lecsapni rá :D

      Törlés