2015. február 5., csütörtök

Az első Moyou lemezes próbálkozás

Sziasztok!

Szülinapomra megleptem magamat két lakkal és két Moyou nyomdalemezzel (Pro XL 15, Fashionista 07). Természetesen azóta folyamatosan nyomdázgatok, ha időm engedi, és azt kell mondjam, hogy a Fashionista 07 nagyon szép, elegáns mintákkal lett ellátva... :]

Az egyik ilyen próbálkozásomat mutatom most meg Nektek.

Természetes fényben:

Közelről:


Vakuval:
 

Ez előtt nem volt még Moyou lemezem, de az már a legelső használatkor világossá vált, hogy miért szeretik annyira... Nagyon könnyű vele dolgozni és nem lesz darabos a minta. Ráadásul az is tetszik, hogy saját kis tokjuk van, így nem kell félni tőle, hogy megkarcolódnak a lemezek.

Nektek hogy tetszik? Van Moyou lemezetek? Ha igen, melyik a kedvencetek? Ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Szép lett! :) Nekem nincs sajna, de van kettő, amit egyszer majd mindenképpen szeretnék megszerezni tőlük - már ha még kaphatóak valahol :D
    (Ebben a bejegyzésemben van erről a kettőről kép: http://divatesatobbi.blogspot.hu/2014/07/johet-vagy-mehet.html)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Megnéztem, nagyon szépek azok is :]

      Törlés
  2. Szép lett Klau, várom a többi manit is :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, mostanában nagyon rákattantam erre a nyomdalemezre :]

      Törlés
  3. Nagyon tetszik! :) Még sosem próbáltam ilyet, de most kedvet kaptam hozzá!

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem a nyomdázást, mert pillanatok alatt látványos eredményt érhetünk el vele :]

      Törlés