2015. február 16., hétfő

Alterra 6in1 Beaty Balm (hell) - TESZT

Sziasztok!

Már egy ideje használom az Alterra 6in1 Beaty Balm BB krémet, így megérett az idő a véleményezésre is.


Csomagolás: Papírdobozban van a Rossmann polcaira kitéve, aminek annyiból örülök, hogy így talán kevesebben "másznak bele".


A papírdobozka egy műanyag tubust rejt. A papíron részletes magyar leírást is találunk, illetve a tubuson is ott vannak az összetevők. 


Kupak, nyak: A kupak jól zár, így nem félek bedobni a táskámba vagy a nesszeszerembe utazásnál. Talán a tubus nyaka lehetne egy picikét hosszabb, de azért így sem vészes szerintem.



Állag: Állagra jóval folyékonyabb, mint amit megszoktam és ez eleinte elég furcsa is volt, de pár használat után kitapasztaltam, hogy mennyit és hogyan lehet a legkönnyebben eldolgozni az arcomon.

Illat: Nem szeretem különösebben az illatát, nem rossz, de azért nem is annyira kellemes, olyan tipikus alapozó illata van szerintem, de szerencsére ez már felkenés után nem érződik.

Szín: Én a világosabb árnyalatot (hell) vettem meg, ez felkenés után egy pár perccel nagyon szépen igazodik a világos bőrszínemhez, illetve nekem szerintem még nyáron is elég lenne ez a világosabb szín.



Mennyiség: 50 ml

Ár: 1200 Ft szokott lenni, én egy akció keretein belül vettem meg, amikor a 2 darab került ennyibe, így 600 Ft-ért jutottam hozzá.

Használhatóság: Igazából leginkább azért vettem meg, mert pont elfogyott a BB krémem és kellett valami, amíg ideér az új és hát pont kapóra jött, hogy akciós volt. Túl sok nem kell belőle, és mint már az előbb írtam, szépen illik az arcom színéhez. A fedése azonban nem túl erős, szerencsére nekem nincsenek durvább bőrhibáim, erre a célra meg is felel, azonban problémásabb bőrrel nem hiszem, hogy elbánna... 1-2 órán keresztül magában sem fényesedik át, azonban hosszabb időt nem bír ki így púder nélkül. Ezért én mindig használok utána púdert is.

Azt nem mondom, hogy nem szeretem ezt a BB krémet, de egyértelműen nem ez lett a kedvencem. Úgy értem, ha például valami eseményre kell mennem, ahol fényképeznek, és nem árt kicsit csinosabban öltözni, nem ez után szoktam nyúlni. A hétköznapokra azonban számomra teljesen jó - egy kis púderrel. 1200 Ft-os áron sem vészes szerintem, de a 2 darab 1 áráért mindenképpen nagyon megéri.

Ti ismeritek az Alterra BB krémjét? Ha igen, mi a véleményetek? Melyik a kedvenc BB krémetek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

6 megjegyzés:

  1. annyira én sem vagyok oda érte, hétköznapra jó:) egyébként a héten most 800 forint :) de én is a kuponnal vettem anno.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem amolyan "munkába jó lesz" kategória, bár tény, hogy már annak örülök, hogy erre van időm reggelente... :D

      Törlés
  2. Én még nem próbáltam. A Garnier BB kréme nálam teljesen jól bevált, szerintem maradok is annál! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszonyítási alap nélkül én is nagyon szerettem a Garnier BB Krémjét, de meg kell hagyni, hogy vannak nála sokkal jobb ("igazi") BB-k is :]

      Törlés
  3. Nézegettem a polcokon, de végül az összetevői miatt nem vásároltam meg.
    Nekem a Catrice BB krémje volt az etalon, nagyon sajnálom, hogy kivonták. Még van belőle "raktáron", így egyelőre nem kell keresgélnem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi volt olyan csúnya összetevő, ha szabad tudni? Bár én bevallom, nem nézegettem meg előtte, mit tartalmaz...

      Törlés