2015. január 15., csütörtök

Helyzetjelentés

Sziasztok!

Tudom, nagyon el voltam tűnve, közel két hónapig megint... Nem fogok mentegetőzni, inkább csak elmondom, miért. :]

Decemberben beköltöztünk a párommal Veszprémbe, így egyrészt az amúgy is kevés szabadidőnk arra ment el, hogy takarítottunk, bútoroztunk, pakoltunk és mindennek helyet kerestünk.

A saját asztali gépem még mindig nincs itt sajna - az utóbbi 2 hétben főként ez okozott már csak gondot, de a hétvégén ez is megoldódni látszik. Szóval nagyjából mostanra jutottunk el oda, hogy már nem egész nap azon kattogunk,hogy munka után hazajövünk, és még pakolni és hurcolkodni kell.

Nagyon hiányzott már egyébként a blogolás, és nem szeretnék semmit ígérgetni, de úgy tervezem, hogy amint "visszakaparintom" a blogos fotókat, ott folytatom, ahol abbamaradt.

Az egyetlen dolog, amivel nem nagyon tudok sajna mit tenni, az az, hogy egyelőre amikor elindulok dolgozni, akkor még; amikor pedig hazaérek, akkor már nem túl jók a természetes fényviszonyok a fényképezéshez. Így nem tudom, hogyan lesznek megoldva mondjuk a sminkes és manikűrös képek.

A másik dolog viszont az, hogy tervezek egy kis vérfrissítést a bloggal kapcsolatosan. Egyrészt külsőben is, másrészt pedig tartamilag is. Nem áll szándékomban átmenni főzős/háziasszonyos/lakberendezős blogba, egyszerűen csak kiegészíteném ilyen-olyan témákkal az eddigieket.

Szóval azt szeretném kérdezni, hogy ezek, illetve esetenként 1-1 outfit bejegyzés és hasonlók mennyire érdekelnének Titeket? Ha bárkinek van esetleg bármi ötlete/felvetése, nyugodtan írjátok meg, szívesen veszem őket.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. Őszintén szólva engem a lakberendezős posztok is érdekelnének...:)
    Örülök, hogy újra itt vagy, kíváncsian várom a blog megújulást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó hír, mert mostanában nálam nagyon aktuális volt az életben és a munka terén is. Így legalább hitelesen írhattam róla :D

      Törlés
  2. Kíváncsian várom az újításokat, jöhet akármi, amit képernyőre szeretnél vetni. :)

    VálaszTörlés
  3. Minden érdekel, jöhet bármi! Várunk vissza! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon jól esik ilyet olvasni :]

      Törlés
  4. Én is mindenevő vagyok! Szóval írhatsz bármiről, én elolvasom ! :D

    VálaszTörlés
  5. Örülök én is nagyon, hogy itt vagy megint ^^ Én egyébként minden témáról szívesen olvasok, úgyhogy jöhetnek! :)

    VálaszTörlés