2015. január 20., kedd

Golden Rose Holiday - 59 - TESZT

Sziasztok!

Még 2013 decemberében vettem ezt a lakkot, azóta jópárszor használtam, így megérett a teszt is róla.

Csomagolás: A Golden Rose Holiday családjának a megszokott üvege, elég egyszerű, mégis szép. A kupakot pedig szeretem, mert nem túl pici és nem csúszik ki a kezemből.





Ecset, nyak: Az ecsete hagyományos, és annyira nem szeretem, mert eléggé nyeklik. Az üveg nyaka viszont jó, mert könnyű leszedni vele a felesleges lakkot az ecsetről.


Állag: Mivel homoklakk, elég sűrű állagú, és elég nehéz szépen eldolgozni, szerencsére ez a 2. réteg száradása után nem látszik.

Száradás: Ez az egyik fő ok (a finish mellett), amiért imádom a homoklakkokat, hogy iszonyatosan hamar megszáradnak, akárcsak ez is... Tényleg pillanatok alatt megszárad, így ha sietősen kell lakkozni, akkor valószínűleg ő az egyik lakk, ami után nyúlok.

Tartósság: A homoklakkokat általában alig tudom lerobbantani a körmömről, és nincs ez másképp ennél a lakknál sem... 4-5 napig kibírja általában, akkor viszont nem megkopik, hanem viszonylag nagyobb darabokban pattogni kezd.

Szín, pigmentáltság: Szerintem az alábbi kép magáért beszél... Első látásra szerelem volt már képeken is, de amikor élőben megláttam, akkor már tudtam, hogy nem bírom otthagyni.


Tartalom: 11,3 ml

Ár: 890 Ft

Beszerezhetőség: Ha jól tudom, csak a Nailland-nél lehet beszerezni sajnos.

Összességében véve azt tudom mondani, hogy az ára szerintem egészen baráti ahhoz képest, amennyire szép és különleges színe van. Ha újra meglátnám elsőre,valószínűleg ugyanúgy beleszeretnék és megvenném.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a homoklakkokat?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése