2015. január 25., vasárnap

24.

Sziasztok!

Egy éve, hogy megírtam egy hasonló bejegyzést, akkor a 23. szülinapom után, most pedig a 24. Ez megint kicsit személyesebb bejegyzés lesz, mivel általában nem szilveszterkor, hanem a születésnapom környékén szoktam "összegezni"a dolgokat magamban.

Az elmúlt egy évben rengeteg dolog történt velem. A legfontosabb és legmeghatározóbb, hogy kirepültem a családi fészekből. Egy éve ilyenkor ezt - bár már nagyon szerettem volna - nem is mertem volna gondolni. És ami még ennél is fontosabb, az az, hogy mindez kivel történt. Nem fogok persze részletekbe menően csöpögni, de azt hiszem, hogy minden sínen van... :]

Nem mondom, hogy néha nem esik nehezemre az egész napos meló után még itthon is mindent megcsinálni, de szerintem néha mindenki így van vele... ;] És akkor persze a 21. század egyik nagy betegsége is rám tör, hogy hogyan legyek dolgozó ember, rendes háziasszony, igényes nő, és még legyen valami hobbim is... Ezt még kicsit tanulnom kell, de legalább olyan társam van, akinek nem degradál elmosogatni, ha előbb ér haza mint én, kiteregetni vagy éppenséggel felmosni. És persze ezért mérhetetlenül hálás is vagyok.


Forrás
Szóval az időt beosztani elég nehéz, főleg mivel kicsit talán túlságosan is maximalista vagyok magammal szemben... Ez volt az egyik nagy oka mostanában a blog "hanyagolásának", a másik pedig a költözés. Jó ideig nem volt hová tenni a számítógépet, ezért anyuéknál maradt, és most végre itt van. Úgyhogy remélem - ha nem is napi szinten - újra beindul az élet itt a kis blogomon. ;]

És persze még mindig imádok írni, de azért így, hogy napi 8 órában írok, gyakran annyira lefárad az agyam és a szemem is, hogy inkább nem erőltetem a dolgot. Szintén nem elhanyagolható, hogy mostanában nem pont sminktermékekre ment el a pénz... Mivel elég sok költséggel járt a költözés - és még egy ideig fog is, amíg mindent beszerzünk -, leginkább csak a "muszáj" dolgokat vettem meg, a nem létfontosságúakat pedig amolyan karácsonyi+szülinapi ajándékként. Nyilván így, hogy mindent (mosószer, mosogatószer, és minden egyéb) 1000%-osan magunknak kell megvenni, jobban odafigyelünk rá, hogy kihúzzuk a következő fizetésig, illetve még jobban figyelek arra, hogy ne pazaroljunk. Egyébként ha van rá igény, akkor írnék ilyesmi témában is bejegyzést, hogy miket vettünk figyelembe költözéskor, utána, illetve hogyan próbálunk gazdálkodni.

Forrás
Sokat változtam szerintem az egész élethez való hozzáállásomban is. Bár néha még mindig nehezemre esik - általában főleg reggel - idegen emberekkel kommunikálni, de jó úton haladok. Rengeteg új helyen jártam az elmúlt fél évben és rengeteg új embert ismertem meg. Két dologra jöttem rá ez által: az egyik, hogy mindenhol vannak idióták, a másik pedig, hogy mindenhol akadnak értelmes és értékes emberek is. Azért pedig külön hálás lehetek, hogy utóbbiak közül sok emberrel nem csak felszínesen tartjuk a kapcsolatot. :]

A munkámat is szeretem, szóval igazából amennyire szarul indult a 2014-es évem, annyira jól végződött, és azóta is csak jobb lett, és remélem, ez így is marad.

Forrás

Ez most kicsit talán ilyen se füle - se farka bejegyzés lett, mint a legtöbb elmélkedős dolog nálam. Remélem, hogy azért van akit érdekelni fog a kevésbé beauty vonal is. (Persze ez nem jelenti azt, hogy nem lesz szó már többé szépségápolásról, csak sötétedjen már kicsit később... :D)

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét kívánok!

10 megjegyzés:

  1. Engem érdekel, hogy mi van Veled! És a költözéses bejegyzéseknek is örülnék! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szívesen olvasnék az új témákról, klassz lenne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök, mert bár még mindig szeretek sminkelni, mostanában nem igazán van rá lehetőségem, vagyis leginkább időm, hát még fényképezni... :S

      Törlés
  3. a költözős - saját háztartás dolgot átérzem. én is albiban vagyok, és egyetem + meló mellett semmi erőm néha még nap végén a konyhában dekkolni. kissé elhanyagoltam én is a hobbijaim:) sok sikert, jó blogolást újra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, mondjuk nekem azért elég nagy motiváció, hogy "az én emberem ne éhezzen", csak ugye vannak azért nyűgösebb napok, na :P
      És köszönöm szépen :]

      Törlés
  4. Először is boldog születésnapot, másodszor pedig csak így tovább :) :) Én minden bejegyzésnek örülök, legyen szó akár eszmefuttatásokról, akár szépségápolásról, akármilyen random dologról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ez nagyon jól esett :]

      Törlés
  5. Utólag is boldog születésnapot!
    Örülök, hogy jó irányba fordult az életed. :)

    VálaszTörlés