2014. november 16., vasárnap

Smink néhány újdonsággal

Sziasztok!

Mostanában beszereztem néhány újdonságot - legalábbis számomra azok voltak - és ezeket próbáltam összeszedegetni egy sminkbe.

Az egyik ilyen a mostanság sok helyen látott essence Princess szempillaspirál és szemhéjtus, a másik az essence Hello Autumn trendkiadásos szemöldökformázó, a harmadik pedig az Alterra 6 in 1 Beauty Balm.

Természetes fényben:

Vakuval:


Használt termékek:

A smink érdekessége csak annyi, hogy a tusvonalat kicsit kiegészítettem a szemöldökszett 3 színével, mert kíváncsi voltam rá, hogy mennyire lehet "vészhelyzetben" használni, ha nincs kéznél egy komplett szemhéjpúder paletta.

A tus+spirál kombót a régi essence tus pótlása miatt vettem meg, a BB krémet pedig azért, mert elfogyott a Skinfood BB krémem, a szemöldökszettet pedig azért, mert igencsak fogyóban van a szemhéjpúder, amit erre a célra használtam eddig... Szóval nagy reményekkel vettem meg mindhárom (vagyis 4) terméket. Egyelőre próbálgatom őket, és hamarosan tesztet is olvashattok majd róluk.

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

12 megjegyzés:

  1. Szép smink lett, nagyon jól áll, hogy természetes, mégis látszik azért, hogy van rajtad valami :D Különösen a rúzs színe tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Túl narancsosnak tartottam így őszire a rúzst, ezért átmentem rajta az essence lipcream-mel, és tényleg egész jó kutyulás lett :P

      Törlés
  2. a BB krém tesztje nagyon érdekelne:)

    VálaszTörlés
  3. Csodálatosan áll neked ez a smink, tökéletes hozzád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy köszi :]
      Én is egyre inkább ezt érzem, bár néha hiányoznak a színek, de nincs annyira időm kiélni magam sminkelés terén reggelente... Eddig a tusvonaltól a szemüge miatt féltem, de úgy néz ki, hogy bírja a szemem a lencsét, szóval ennyivel "szabadabb" leszek... :]

      Törlés
  4. A BB-ről én is nagyon szeretnék valami bővebbet tudni, ismét krém vadászatban vagyok, milyen meglepő... :) Nekem ez a smink most "Klausabb", mint a színesek :) (Tusvonalat húzni egyszer taníts meg légyszi :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én még mindig azt érzem amúgy, hogy nem tudok tusvonalat húzni... :D Bár azt én is látom, hogy fejlődtem, de még nem tökéletes. Mostanában egyébként hamarabb megvagyok a tusvonallal, mint egy színes sminkkel, szóval idejét nem tudom, mikor volt időm "rendesen" szemet sminkelni. Hiányzik azért néha, de ez meg olyan jolly joker.

      Törlés
  5. Aww, gyönyörű vagy! A természetes sminkek nekem is jobban tetszenek rajtad. A szád színe is borzasztó szép, mindent imádok. :)) Egyszer mondjuk megnéznélek egy nagyon vastag tusvonallal, szerintem az is jól állna! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de aranyos vagy köszi :$
      Egyre gyakrabban jut eszembe a vastagabb tusvonal, csak mindig ódzkodom tőle, hogy mi van, ha nagyon hülyén áll, ezért várom a napot, amikor nincs semmi program és van idő otthon megcsinálni... :D (ez már-már beteges, hogy előbb mindent kipróbálok, de hát inkább, minthogy szarul álljon és úgy menjek :D)

      Törlés
  6. Szép, nagyon illik hozzád :)

    VálaszTörlés