2014. november 11., kedd

Sally Hansen - Xtreme Wear - 486021 - White On - TESZT

Sziasztok!

Ma egy olyan márkájú lakkról lesz szó, amit szerintem már sokatok ismer, nekem azonban ez az első példányom belőle. A Sally Hansen márkáról bár sokat olvastam már itt-ott, valahogy sosem akadt annyira a kezem ügyébe, hogy vegyek is egyet. Illetve éppen emiatt a színeket sem igazán vettem szemügyre.

Csomagolás: Az üveg teljesen átlátszó, fekete feliratokkal. Kicsit nyúlánkabb, a kupak karcsúsodó formája miatt pedig számomra kissé minőségibb érzetet kelt. Amit sajnálok, hogy a szín nem látszik felülről, de a kupak tetején található matrica kárpótol ezért. (Csak zavar, hogy nem középen van.. :D)



Ecset, nyak: Nekem elsőre túl vékonynak tűnt az ecset, de ettől függetlenül meglepően könnyű használni. Annyi "gondom" van vele, hogy kicsit több lakkot vesz fel, viszont ezt egyszerűen megoldom annyival, hogy még egyszer lehúzom az ecsetet az üveg nyakán.


Állag: Fehér lakkhoz viszonyítva nem az a tipikus túl sűrű "hibajavító' állagú lakk. Szerencsére szépen terül a körmön és nem csíkoz.

Száradás: Viszonylag hamar megszárad, az első réteg után egyből jöhet a második, viszont a második után kell 5-6 perc a fedőlakk előtt.

Tartósság: Ha jól emlékszem, legtovább 5 napig bírta, de szerencsére nem pattog, nem reped meg, csak a körömvégeknél kezd el kopni.

Szín, pigmentáltság: Nagyon szép, hófehér színe van. Semmi csillám, semmi extra, és mivel nem csak állagban, hanem színben sem hibajavító-szerű, tényleg nagyon szép tiszta fehér színe van.


Tartalom: 11,8 ml

Ár: 1100 Ft, ami szerintem nem olyan vészes a közel 12 ml-es kiszereléshez

Beszerezhetőség: IDE kattintva rendelhetitek meg az iparfumeria.hu webshopjában

Összességében véve nagyon megszerettem ezt a lakkot, az eddigi legjobb fehér lakk, amivel eddig találkoztam - pedig már elég sokat kipróbáltam.

Nektek melyik a kedvenc fehér lakkotok? Szeretitek a Sally Hansen lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, szép estét az éjjeli baglyoknak és jó reggelt a korán kelőknek. :]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése