2014. november 23., vasárnap

Paese szemhéjfesték bázis - TESZT

Sziasztok!

Ma egy olyan termékről írok, amivel már régóta adós vagy... Lassan háromnegyed éve használom, és annyira a mindennapok részévé vált, hogy el is felejtettem tesztet írni róla...

A Paese márkával régebben nem igazán találkoztam, azonban már egyre több terméküket kezdem megismerni. Ezúttal egy szemhéjpúderalapról lesz szó.


Csomagolás: Cuki fekete papírdobozkában kaptam, ami bár "felesleges", mert a kukába kerül, mégiscsak jó, hiszen van valami, ami védi magát a terméket. És a leírás is a dobozkán található.



A dobozt kinyitva egy sima fekete kör alakú műanyag tégelyt találunk néhány fehér felirattal.






Az érdekesség, hogy engem nagyon emlékeztetett valamire ez a csomagolás... Aztán rájöttem, hogy az ARTDECO szemhéjalap szinte ugyanígy néz ki.



Állag: Viszonylag sűrű, mégis krémes állaga van, amit nagyon könnyű elkenni.



Illat: Igazából nem túl erős az illata, engem a klasszikus púderillatra emlékeztet, felkenés után viszont egyáltalán nem érzem már.

Szín: Csillámos, világos rózsaszín színe van, ám elkenve teljesen észrevehetetlen.



Használhatóság: A felső 3 szín alatt a Paese szemhéjpúder alap, az alsó 3 szín alatt pedig az ARTDECO szemhéjfestékbázisa van. Azt hiszem nem nagyon kell mondani, hiszen látszik, hogy sokkal, de sokkal jobban felerősíti a színeket a Paese... Persze nem csak ez a lényeg, hanem az is, hogy mennyivel hosszabbítja meg a szemhéjpúderek tartósságát.

Tartósság: Eleinte nagyon működött az ARTDECO, aztán egy idő után megunta a dolgot, mert 3-4 óra után jobban megült a szemfesték a szemhéjamon, mint szemhéjpúderalap nélkül, ráadásul jól meg is kopott, estére pedig már csak csíkokban látszott... Ezért is kerestem másik szemhéjpúderalapot. És szerencsére a Paese nem csak a színeket erősíti fel, de jobban bele is tapadnak a szemhéjpúderek és általában 8-10 óra elteltével is maximum a nagyon csillámos szemhéjpúderek veszítenek a csillámlásból. Ráadásul nagyon nagyon kevés is elég belőle, egy fél borsszemnyi elég 1 szemhéjamra.

Mennyiség: 5 ml

Ár: kb 1500 Ft

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu Bár jelenleg nem kapható, érdemes figyelni az elérhetőséget

Összességében véve azt mondhatom, hogy ár-érték arányban az eddigi legjobb szemhéjpúderalapom. 1500 Ft szerintem nem egy akkora összeg egy jó termékért, ami egyrészt megkönnyíti a sminkelést, másrészt pedig nagyon sokáig elég. 5 ml nagyon kevésnek tűnik, de már tényleg hosszú ideje használom, és még mindig majdnem a fele megvan. Én bátran ajánlom még zsírosabb szemhéjra is (nekem is az van), ráadásul nyáron a forróságban és télen a fűtés mellett sem "olvad le" az ember sminkje...

Nektek melyik a kedvenc szemhéjpúderalapotok? Ismeritek esetleg ezt a terméket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. De jó hogy írtál tesztet a szemhéjpúder alapról, pont kifogyóban van az Artdeco, én is azt tapasztaltam az Artdeco szemhéjalapozónál, hogy 3-4 óra múlva már nem olyan színe van a szemhéjfestéknek mint előtte és megkopott. Keresni fogom ezt a Paese szemhéjalapozót! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még Biától kaptam amúgy az ArtDeco-t, hasonló okok miatt. Eleinte nálam nagyon jól működött, aztán valamiért "megfáradt" :S

      Törlés
  2. Nekem az a bajom az Artdecoval, hogy beszárad. Nem tudtok valami praktikát, amivel fel lehet éleszteni? Ez a Paese is nagyon meggyőző egyébként és kedvező az ára is!

    VálaszTörlés
  3. Na, akkor lehet, hogy mégis ez lesz a következő, nem az Etude House, aminél a végén már alig lehet kinyerni a terméket a fura csomagolás miatt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egyébként ez teljesen baráti ár, főleg hogy tényleg nagyon kevéske kell csak belőle...

      Törlés