2014. november 2., vasárnap

Októberi összefoglaló - 2014

Sziasztok!

Mára egy kis hóvégi képes összefoglalóval jövök. Az október is iszonyatosan hamar elrohant, és unatkozni nem sok időm volt megint.. :]

Mint mondtam, mostanában megint egyre többet sütök-főzök, ráadásul teljes kiőrlésű lisztekből. Egy recept már volt (ITT), de szépen sorban szeretnék egyre többet megosztani Veletek is.

Mindig is imádtam a Halloween-t, és nem a Mindenszentek HELYETT, hanem mellett tetszik ez a hagyomány. Szerintem egyáltalán nem rossz dolog. Még ha nem is járunk el becsengetni minden házhoz, az ilyen apróságok engem nagyon fel tudnak dobni. Az utolsó 3 kép tegnapi, de még ide tartozik, mert Halloween buliban voltunk. :]



Természetesen én is Éltem a Glamour-napokkal, bár nem terveztem be előre, de végre találtam normális nadrágot. Ezen kívül a Spar-ban találtam ilyen cupcake-es edényfogót és köténykét, amit remélem, hogy hamarosan már a saját konyhámban használhatok. Illetve a DM-be is beugrottam néhány dologért, amire szükség volt, a kolléganőm pedig egy cicás könyvvel lepett meg egyik nap.


Sallykét reggel mindig megdögönyözöm kicsit, kivételesen még le is lehetett fényképezni. Pénteken pedig ezzel a bűbájos kiscicával dolgoztunk az irodában. Konkrétan úgy gépeltem, hogy az ölemben aludt. ^^


Sajnos túlzottan normális körmös képeket megint nem tudtam fotózni, azért néhányat telefonnal megörökítettem.


Végre szépen, rendezetten tárolom az óráimat, illetve megleptem magam ezzel a kis cuki tükörrel is. A narancssárga kisbőrönd pedig egy sminkes bőröndke, így ha utazunk, akkor sem kell aggódni, hogy semmi ne törjön el, stb.


És a végére egy kis mókázás... :]


Remélem, Nektek is jól telt az október. Mindenkinek csodaszép novembert kívánok! :]

9 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatosak a képeid, főleg a Halloweeniek. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem akarlak megbantani,.mert nagyon szeretem a blogodat, de a parod nem tul idos hozzad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondolom, hogy idős lenne hozzám. És más sem nagyon gondolja így, aki mindkettőnket ismer. A lényeg pedig úgyis csak az, hogy együtt boldogok legyünk. :]

      Törlés
    2. Ne haragudj, kerlek. Persze, h az a lenyeg,h boldog legy vele! Csupan a kulso alapjan kerdeztem, termeszetesen,aki ismer titeket, maskepp lat :).

      Törlés
    3. Dehogy haragszom. Nem tudom egyébként, hogy mennyinek nézed, szerintem nem néz ki annyinak, amennyi. :]

      Törlés
  3. N most lehet,h letiltasz az oldalrol. Olyan negyvenesnek nez ki. De mivel nem saccolok jol, ezert lehet,h nagyon elneztem:).Az az igazsag,h olyan kis szep, fiatal vagy,h csak a kontraszt zavart meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy tiltalak le ilyen miatt... :D Nem vettem sértésnek, csak még nem mondták. 40 egyébként, de részemről ez nem okoz gondot, az utóbbit meg bóknak veszem, ha nem gond.. :D

      Törlés
  4. Azt jól teszed, ha bóknak veszed, mert az is volt :)! Szép napot!!!

    VálaszTörlés