2014. november 24., hétfő

Manikűrvadász 13. forduló

Sziasztok!

Kis késéssel, de azért én is jelentkezem a Manikűrvadász 13. fordulójára készül bejegyzéssel. (Ami VÉÉÉGRE manikűr...) A házigazda ezúttal Andi volt, és én Azrail-t kaptam párként.



És az én változatom:



Képeken sajna annyira nem látványos a két szín közötti különbség, mint élőben, azért remélem így is kivehető. Mivel most elég rövidek a körmeim, nem akartam annyira ívesre a kis félholdakat, illetve magamon soknak éreztem volna körberakni az egészet, ezért egy körömre csak egy szegecs került, ez így elég Klaus lett... :]

Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, nézzétek meg a többiek alkotásait is! :]



8 megjegyzés:

  1. Nagyon Hozzád illőre alakítottad, tetszik :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik és nagyon illik hozzád :)

    VálaszTörlés
  3. Az én ízlésvilágomhoz és jelenlegi hangulatomhoz kicsit sötét, viszont ennek ellenére tetszik a végeredmény. Valóban passzol hozzád. :)

    VálaszTörlés