2014. november 6., csütörtök

Halloween Make Up

Sziasztok!

Első körben megjegyezném, hogy az, hogy szeretem a Halloween-t, az nem jelenti, hogy én nem emlékezem meg az elhunyt szeretteimről a mi ünnepünkön. Szerintem a 2 nem feltétlenül zárja ki egymást. Bár temetőbe nem szeretek - ezért nem is szoktam túl gyakran - járni, szerintem többet jelent az, ha egy kis időre leülök egyedül, meggyújtok a szeretteimért 1-1 gyertyát, és a közös emlékekből táplálom kicsit a saját - és talán az Ő lelküket is.

Ezt csak így a félreértések elkerülése végett írtam, és hogy aki esetleg nagyon ellenzi, az is lássa, hogy a kettő nem kell kizárja egymást, hiszen két egészen más ünnep...

Na és akkor nézzük is a Halloween bulis sminkemet. Először sugarskull témában gondolkoztam, de végül úgy döntöttünk, hogy nem visszük azért túlzásba a dolgot, így inkább a kiegészítőkre került a hangsúly és piros-ezüst-fekete szemsminket készítettem. Íme a végeredmény:





Bár az utolsó képet már láthattátok, a hajam miatt újra megmutatom. Nem vagyok 100%-osan elégedett vele, de ahhoz képest, hogy kb fél óra alatt készítettem el egyedül - úgy, hogy előtte sosem csináltam ilyen nagy csigát magamnak - szerintem egészen jól sikerült. :]

Nektek hogy tetszik? Ti hogy álltok a Halloween-nel? Szoktatok beöltözős buliba menni? Ha igen, idén minek öltöztetek? :]

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes napot kívánok!

8 megjegyzés: