2014. október 30., csütörtök

Rimmel - Rita Ora - 513 - Let's Get Nude - TESZT

Sziasztok!

Újabb Rimmel lakkot vesézek ki, ezúttal a Rita Ora kollekció nude lakkját. Kíváncsian vártam, amikor az iparfumeria.huról megrendeltem, hogy vajon tényleg tetszeni fog-e annyira, mint a swatch-okon... Ez pedig nemsokára ki is derül. :]

Csomagolás: A megszokott Rimmel lakkok csomagolása, a kollekciós darabokra jellemző kis Rita-s matricával.



Ecset, nyak: Ez is egyezik a többi Rimmel lakkéval, még mindig nagyon - vagy mondhatni, egyre jobban - szeretem a Rimmel lakkok ecsetét.


Állag: Nude lakkoknál valahogy mindig olyan sűrűnek érzem az állagot. Ennél a lakknál is kicsit sűrűbb, mint kellene, de szerencsére nagyon szépen, könnyen fel lehet vinni a körömre úgy, hogy ne legyen csíkos.

Száradás: Átlagos időt mondanék a száradási idejére, az első réteg után ha végeztem a 10 körmömmel, kezdhetem is a második réteg felkenését. Azután viszont egy jó 8-10 percet várni szoktam, hogy biztosan megszáradjon.

Tartósság: 4-5 napot mindig kibírt eddig, szóval ha valami egyszerűbb körmöt akarok, és tudom, hogy hétközben nem nagyon lesz időm újra lakkozni, akkor gyakran ez után nyúlok.


Szín, pigmentáltság: Mindig nagyon tetszettek a nude lakkok,de nagyon sok nem illett jól a bőrszínemhez. A fenti kép adja vissza leginkább a lakk színét. Nem túl sötét, és tényleg inkább bőrszínnek mondanám, mivel nem olyan "franciamanikűrös" a színe. Mindenesetre azt hiszem, ez az én "A NUDE LAKK"-om. :]


Tartalom: 8 ml

Ár: az iparfumeria.hun 590 Ft-os áron van

Beszerezhetőség: IDE kattintva találjátokmeg, a többi árnyalattal együtt.

Röviden összefoglalva részemről megvan a tökéletes nude lakk, ami eddig még nem hagyott cserben, és mindezt kemény 590 Ft-ért. Ilyenkor azért néha elgondolkozom, hogy volt már, hogy kétszer ennyit áldoztam egy nude lakkra, aminek a vége kuka lett...

Ti hogy álltok a nude lakkokkal? Szeretitek a nude körmöket? Melyik a kedvenc lakkotok?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes estét.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a nude :) Igazából minden ilyen lakkot begyűjtenék, nude-ból sosem elég :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam vele, de annyi olyan volt, amit megvettem vagy megrendeltem, és hülyén állt a bőrszínemhez :S

      Törlés
  2. Hm, így felkenve nem is rossz, pedig én nem igazán szeretem a nude színeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy magában engem sem nagyon fogott volna meg szerintem, ha csak az üvegben látom.

      Törlés
  3. Nagyon régóta keresem a tökéletes nude lakkot, végre megtaláltam egy Colorama személyében! Az tetszik benne, hogy elég folyós, szépen elterül, így egy rétegben sem csíkos, nálam ez szokott lenni a gond a világos lakkok esetében. Egyébként is odavagyok a Coloramaért, ennek meg szép tejeskávé színe van. :)
    Ahogy nézem, ez a Rimmel talán picit sötétebb, de nagyon szép színe van neki is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, nálam ez a "túl sűrű" érzés szinte minden fehér, fekete és nude lakknál megvolt.. :S

      Törlés
  4. Az én kedvenc nuda lakkom OPI. :D
    Amúgy nem láttam a Rita Ora kollekció nude-ját sem a Rossmannban,DM-ben vagy a Müllerben..de még a helyét sem az állványon. :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, nem tudom merre nézted, én itt a veszprémi Rossmann-ban láttam :O

      Törlés