2014. október 15., szerda

Rimmel 60 seconds - 800 - Black Out körömlakk - TESZT


Sziasztok!

Ez a szegény lakkocska már jó ideje várja, hogy megírjam róla a véleményemet, szerencsére most ennek az ideje is eljött. :](és remélem a többi bejegyzésnek is.)

Csomagolás: Ebben semmi újat nem tudok már mondani, sokszor kiveséztem. Minden esetre mióta fiókos konténerben tárolom a lakkokat, nagyon nagyra becsülöm, ha egy lakknak felülről is látom a színét.



Ecset, nyak: Szintén a szokásos, én szeretem ezt az összeállítást, mert egészen könnyen lakkozok vele, és nem leszek tőle könyékig olyan.. Illetve még mindig úgy vélem, hogy teljesen jó az ecset vastagsága is az üveg nyakához viszonyítva.



Állag: Kicsit sűrűbb az állaga, bár ez fekete lakkoknál szinte mindig így van. Szerencsére azonban nagyon szépen terül a körmömön, és könnyen lehet vele dolgozni.

Száradás: Ebben a 60 másodperc alatt megszárad dologban még mindig nem hiszek, ennek ellenére tényleg hamar szárad. Mire kifestem a másik kezemen is a körmeimet, addigra a 2. réteg jöhet. Azért ez után nem árt egy jó 6-8 percet várni, hogy kopogósra száradjon.

Tartósság: Nekem kb 3. nap végére szokott a körömvégeknél megkopni. Ez az egész napos gépelés mellett azért nem rossz szerintem. Ekkor sem csúnya, nem pattog, csak picit megkopik, de 5 napot is kibírt már, ha nem volt időm lemosni.

Szín, pigmentáltság: Nagyon sok fekete lakkal jártam már úgy, hogy kellett a legalább 3 réteg, hogy tényleg igazi fekete színt kapjak. Ennél a lakknál azonban szerencsére elég a két réteg is, és a feketék közül is a szebbik fajta.
 

Természetes fényben, vakuval és napfényben

Tartalom: 8 ml

Ár: Az iparfumeria.hu-n 690 Ft-ért lehet 

Beszerezhetőség: IDE kattintva érhetitek el az iparfumeria.hu webshopjában, sok más gyönyörű színnel együtt. :]

Nektek melyik a kedvenc fekete lakkotok? Milyen gyakran használtok fekete körömlakkot?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes napot!

2 megjegyzés:

  1. Nekem is megvolt ez a lakk, de kifogyott. :(
    Mosta Golden Rose 35-ös feketéjét kenegetem. :)

    VálaszTörlés