2014. október 10., péntek

Playboy Generation illatok- TESZT

Sziasztok!

Szörnyű, hogy egy egész hónap eltelt a legutóbbi bejegyzés óta, de egyszerűen annyira gyorsan mennek a napok, sőt a hetek is, hogy valami hihetetlen. De ezt majd egy másik bejegyzésben... :]

Szerencsére újabb Playboy termékek kipróbálására kaptam lehetőséget. Pontosabban én is és a párom is. Méghozzá egy férfi és egy női parfüm személyében. Erről lesz tehát most szó.

Csomagolás: Mindkét EDT papírdobozban érkezett. A női igazi csajos rózsaszín-fehér, a férfi pedig kék-fekete alapszínekkel. Mint láthatjátok a női kissé viseltes, de ez leginkább a posta hibája, szerencsére emiatt semmit nem veszít az értékéből. Egyébként nekem mindkettő csomagolása tetszik, olyan kis friss, fiatalos hatást keltenek.



A papírdobozok hátulján minden fontos információt megtalálunk. Aminek külön örülök, hogy teljesen jól olvasható.


Tartalom: A női parfüm 50 ml, a férfi pedig 100 ml


A női üvege bájos, kerekded formájú, a masnis-nyuszifüles kupaktól pedig elolvadtam... A férfié pedig üvege engem leginkább egy laposüvegre emlékeztet, és persze a nyuszik itt is megjelennék, méghozzá az üveg elején... és a kupakon is. :]

Ezek amolyan "élet apró örömei" dolgok, amit egyáltalán nem tartok feleslegesnek, hiszen mennyivel aranyosabb egy ilyen nyuszis minta, mintha semmi nem lenne ott.


Illat: Még mindig nem vagyok nagy illatszakértő, de határozottan állíthatom, hogy mindkét illat nagyon finom. A női engem egyébként nagyon emlékeztet egy másik Playboy illatra, csak kicsit nőiesebbnek, "felnőttesebbnek" mondanám. Édeskés, gyümölcsös illat, amit bármilyen évszakban vagy alkalomra szívesen használok. - Egyébként mostanában gyakrabban használtam, mint a Bvlgari parfümöt, ami azért nagy szó nálam.

A férfi illatoknál általában az a bajom, hogy olyan "apu" illata van... Ha nem is mondanám őket öregesnek, de fiatalosnak sem. Ez az illat viszont fiatalos, élettel teli, és mégis férfias.

Tartósság: Részemről kicsikét lehetne tartósabb. Ha reggel befújom magamat, délután sajnos már nem igazán érzem. Bár ezt nem mondom negatívumként mivel EDT-ről beszélünk.

Ár: Mindkettő 2500-300 Ft között mozog

Beszerezhetőség: drogériák, webshopok

Összességében én azt mondom, hogy mivel könnyen beszerezhető és az ára is igazán baráti, ennyit mindenképpen megér. A tartósságot sem a termék rovására említettem meg, hiszen nem EDP, ezért nem is várhatom el, hogy egész nap intenzíven érezzem az illatát. Szerintem egy szaglászást mindenképpen megér.

Egyébként a Rossmann-ban ha 3000 Ft értékben vásároltok Playboy termékeket, iszonyat édes nyuszis esernyőt kaptok ajándékba. :]

Köszönöm a figyelmet, a türelmet pedig még inkább... Jó éjszakát és kellemes estét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése