2014. október 26., vasárnap

Brown with a little gold

Sziasztok!

Egy ismerős mintát hoztam, amit a Pet'la Plate Peacock lemezről ismerhettek már. Annyira magaménak érzem ezt a mintát, hogy szerintem sosem fogom megunni... Viszonylag sokat láthattátok már nálam, és szerintem fogjátok is még bőven, mert eddig minden színkombinációval nagyon tetszett, elegáns, mégis kicsit feltűnő, olyan Klaus szerintem. :]

Sajna a természetes fénynél készült fényképeket valamiért nem olvasta be a fényképezőgépről a számítógép, így csak vakus és néhány közelebbi képet tudok most hozni.

Vakuval:


Természetes fényben:



Használt lakkok:

A körömágybőröm miatt millió bocsánat, de olyan ügyes voltam, hogy több helyen is sebes lett, így nem mertem megkockáztatni a lakklemosót, hanem inkább szappanos meleg vízzel mostam le. (Még előtte fényképeztem le, nehogy esetleg bele is nyúljak még..)

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a barna színt a körmeiteken?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

8 megjegyzés: