2014. október 16., csütörtök

Brace yourselves Klau is coming

Sziasztok!



Nos, a kis frappáns cím és kép után bele is csapnék a lecsóba. Gondolom, hogy azért már sejtitek, mi jön... Bár már többször írtam, hogy nincs időm, és nagyon szeretném folytatni a blogolást. És ennek most el is jött az ideje, úgy érzem. És akkor most készüljetek, mert ez egy nagyon nagyon hosszú, mesélős bejegyzés lesz. :]

Rengeteg dolog változott az életemben, és emiatt én is. Ami azért nagyon jó, mert kezdtem már azt hinni, hogy rosszabb vagyok mint az öregek - már ami az újdonságokat jelenti. És ezzel a változással együtt néhány szokásom is megváltozott, van ami önszántamból, és persze van ami azért, mert így kell lennie.
Forrás
Szóval amennyire féltem eleinte a változásoktól és az új dolgoktól, azt hiszem mondhatom, hogy az elmúlt fél évben némi kislányos szégyenlősség után "asszimilálódtam" és legjobb tudásom szerint cselekedtem. Egyrészt olyan dolgoknak is ki lettem téve, amiket sosem gondoltam volna, hogy meg tudok oldani, másrészt pedig annyi szeretetet kaptam, amennyit szerintem egész életemben nem.

Ez igaz a munkahelyemen is, hiszen a kolléganőimről írtam már, hogy mennyire örülök, hogy pont Ők lettek a munkatársaim. Ezt még mindig tartom. Másrészt pedig a párom baráti köre is hatalmas szeretettel fogadott. Megszámolni nem tudom, hogy hány helyen voltunk árulni ezen a nyáron, és rengeteg (de komolyan!)emberrel találkoztam, és a kis antiszoc Klaukából egészen szociális lény lettem.

Őket áruljuk :]


A másik nagyon nagy lépés részemről, hogy meg merek csinálni dolgokat, amiket eddig nem, mert "jajj, mit gondolnak mások". Persze ebben nagy szerepe van az előbb említett sok-sok szeretetnek, ami megmutatta számomra, hogy aki szeret, az akkor szeret a legjobban, ha igazán önmagam lehetek. - Ez pedig engem is megtanított másokat jobban elfogadni.



Régen sosem hordtam például feltűnőbb ruhákat (mármint mint pl. ez a kis koponyás-cupcake-es) vagy nagyobb hajvirágokat, mondván, hogy "az hozzám már túl sok", de szerencsére ezen is túlléptem, és egészen sok pozitív visszajelzés is lett belőle.

Tudom, hogy ezek olyan apróságok, de azért biztosan sokatoknak ismerős a komfortzóna kényelmessége és "biztonsága"... Szóval néha nehéz kilépni a megszokottból, de megéri.

Forrás

Forrás
Nem mondom, hogy néha nem érzem azt, hogy hiányzik a kis komfortzónámban, mondhatni, "buborékomban" való biztonságérzet, de aztán mindig rájövök, hogy "idekint" is biztonságban vagyok. Ennek legfőbb oka azt hiszem a párom, mert tudom, hogy Vele együtt még a lehetetlent is meg tudom csinálni. :] Tényleg hihetetlenül boldog vagyok, nem fogok itt ömlengeni, de azt hiszem, már nagyon nagyon rám fért.


Sajnos a mozgásra az elmúlt kb 2 hónapban nem igazán jutott idő, illetve a kevés szabadidő miatt az egészségesebb étkezésre sem. Ez persze tudjuk mivel jár... Ezért mostanában próbálok megint gyakrabban tornázni, jobban odafigyelni az étkezésre. A teljes kiőrlésű kenyerek mellett szerepet kap már a tk. rozsliszt és tönkölybúzaliszt is, így a sütik is kicsit egészségesebbek talán. (Egyébként ha érdekelnek Titeket receptek, akkor lesznek azok is.)

Pizza teljes kiőrlésű rozslisztből
Muffin teljes kiőrlésű tönkölylisztből

Illetve tegnap voltam életemben először Flabélos-on, és be is neveztem egy havi bérletre. Féláron jutottam hozzá, 2900 Ft-ért, ami szerintem teljesen baráti ár, és sokat nem veszíthetek vele. Egyelőre nagyon szimpatikus, és persze nem torna helyett, hanem annak kiegészítésére szánom. Nem akarok világmegváltó lenni, a blog sem fog elmenni sóbertnorbi vonalba, és nem mondom, hogy többé nem eszem vagy iszom semmit, ami nem egészséges, de próbálok tudatosan odafigyelni a hétköznapokban ezekre a dolgokra.

Persze ha lesz igény rá, akkor lesznek olyan bejegyzések, hogy mit tornázom, vagy milyen sütiket és kajákat sütök-főzök. Annyi kérésem lenne, hogy jelezzétek, hogy mi érdekelne Titeket az eddigi sminkes, hajas, körmös tesztes bejegyzéseken kívül.

Hát, annak, aki elolvasta, meg aki ezután is elfogja, hatalmas virtuális pusszantás. Remélem, azért maradt még pár olvasóm, aki szívesen veszi majd a bejegyzéseimet. :]

Köszönöm a figyelmet, éjjeli baglyoknak jó éjszakát, a többieknek pedig jó reggelt!

Ja és a végére egy kis Sally cica:

34 megjegyzés:

  1. Szia Klau :), örülök neked <3

    VálaszTörlés
  2. öröm volt ezt olvasni!:) remélem, még jobban alakulnak a dolgaid és még ennél is boldogabb leszel. várom a recepteket meg mindent igazából!:)

    VálaszTörlés
  3. Welcome back!
    Örülök, hogy jól érzed magad a bőrödben, az életed alakulásával! :)
    Fincsi egészséges receptekre én mindig vevő vagyok, de kíváncsian várom a sminkeket is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Igyekszem majd, holnap szeretnék valami fincsit sütni úgyis ;]

      Törlés
  4. Örülök, hogy újra itt! :)
    Öröm volt olvasni ezt a bejegyzést.

    VálaszTörlés
  5. Klassz, hogy megint itt vagy :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem az előző kommentet nem sikerült elküldenem, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen festék van a hajadon a legelső képen? Nagyon tetszik!! :) Egyébként én is kis visszahúzódó voltam, rajtam az egyetem segített. Ugye milyen jó kicsit nyitottabbnak lenni? :)

    Emma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Kin 5.67-es hajfesték, mindig az van, csak mindig kicsit más a színe, mióta a csomagolása (és akkor gondolom az összetevők is...) megváltozott :S
      Persze, hogy jobb, de komolyan néha én is meglepődök :D

      Törlés
  7. Szupi, szupi, szupi. :)))) Várom a posztokat. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó volt olvasni az élményeidet és hogy ennyi pozitív dologgal gazdagodtál ^^ Csak így tovább, jó, hogy újra itt vagy :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon örülök, hogy visszatérsz végre és annak is, hogy minden jól alakul! :))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon inspiráló dolgokat írtál. Amúgy nagyon örülök, hogy jól telt az elmúlt időszak és boldog vagy, ahogy annak is, hogy visszatértél. Remélem, majd a Manikűrvadászban is részt veszel, hiányoltalak onnan is. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszi :]
      Tényleg mocskosul hiányzott a blog, de megmondom őszintén volt olyan, hogy minden nap meló, pénteken 5-kor hazaugrottam zuhanyozni meg átöltözni, és mentünk is tovább, vasárnap délután meg haza, szóval tényleg nem volt ilyenekre idő, de majd most! :]
      Bár most meg a szürkület aggaszt nagyon... :S

      Törlés
    2. Teljes mértékben megértelek, az utóbbi hónapokban kicsit én is elhanyagoltam a blogot, hasonló okokból, bár azért nálam nem volt olyan vészes ez a munka-dolog, lévén csak félnormával dolgoztam (nem tudom, nálatok, Magyarországon van-e ilyen, a lényeg, hogy 8 órás műszak helyett napi 4 órában vesznek fel, ez ilyen direkt egyetemista verzió. :D)
      A szürkület valóban problémás kicsit. :/ Engem mondjuk annyira nem érint, mert jóformán csak manikűröket fényképezek, azokat pedig nyáron is neon égő alatt fotóztam. De remélem, sikerül megoldani ezt a problémát is. :)

      Törlés
    3. Nálunk szerintem az a részmunkaidős állás, de direkt "felnőtt állást" akartam, mármint hogy egész napos, mert ugye az fizuban is jobban megéri. Csak hát ugye valamit valamiért. :]

      Törlés