2014. szeptember 13., szombat

Playboy - Morning Fight Energizing After Shave Balm - TESZT

Sziasztok!

Már jó ideje nálam van ez a Playboy After Shave, és most végre ennek is eljött az ideje. :]

Mivel nem túl csajos, nyilván nem is én használtam, hanem a párom, de Őt nagy buzgón kérdezgettem mindig. :]

Csomagolás: Ezüst színű műanyag tubus, a teteje pedig fekete. Nekem bár a sárga szín nem tetszik, mindenesetre maga a csomagolás szerintem nagyon találó. Olyan "fiatalos, mégis elegáns" hatást kelt számomra.


Az elején csak a magnevezést, míg a hátulján a leírást is tartalmazza a matrica.


Kupak: Ez mondjuk apróság, de én annyira imádom az ilyen pici részleteket... A kupak tetején, ahol fel lehet nyitni, egy Playboy nyuszi minta van .



Állag: Mondjuk én speciel nem tudom, hogy milyen állagúnak kell lennie egy ilyen borotválkozás utáni balzsamnak, mindenesetre engem a hajbalzsamok állagára emlékeztet, egy picikét hígabb változatban. Az biztos, hogy nagyon könnyen kenhető, és nem is kell belőle sok.


Illat: Nagyon kellemes illata van, magában egészen erős, felkenve viszont fél óra után már nem nagyon szoktam érezni. (Mármint nem magamon :D )

Tartalom: 100 ml

Ár: 2500-3000 Ft között

Beszerezhetőség: Drogériák

Használhatóság: Nagyon kíváncsi voltam, mert a párom arcbőre nagyon érzékeny, és a legtöbb dolog kiszárítja, vagy kiüti, stb. Szerencsére ezzel semmi ilyen gond nincsen, szó szerint babapofija van miután bekeni vele az arcát. Az ára elsőre egészen soknak tűnhet egyébként elsőre a 100 ml-es kiszerelés mellett, de tényleg nagyon kevés kell belőle. Lassan 3 hónapja használja, és még mindig 1/3-áig van a tubus, szóval ha lebontjuk, kb 1000 Ft-ra jön ki egy hónapra, ami szerintem nem egy eget rengető ár, ha a puha arcbőrről van szó (úgy, hogy még az érzékeny bőrt sem bántja...).

Összességében én azt mondom, hogy amennyire kétkedve fogadtam először ezt a terméket, annyira pozitív csalódást okozott.

A terméket a Coty Kft-től kaptam tesztelésre, ám ez semmilyen irányban nem befolyásolta a véleményünket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése