2014. szeptember 4., csütörtök

Bridal Veil + Ascalon

Sziasztok!
 
 
Mivel az eddigi A England lakkjaim is tökéletesen megfeleltek nyomdázáshoz, gondoltam az újabb lakkok is be fognak válni erre a célra, ezért a nemrégiben mutatott Bridal Veil lakkra nyomdáztam is az Ascalon-nal. Amúgy is nagyon szeretem a sötét lakkon a sötét nyomdát - még akkor is, ha tudom, hogy nem annyira feltűnő, mint a kontrasztosabb színeknél.
 
Ennek a végeredményét mutatom ma meg Nektek.
 
Természetes fénynél:

 
 
Vakuval:


Nem meglepő módon ismét a Pet'la Plate nyomdalemez után nyúltam, szintén nem meglepő módon a kedvenc mintámat használtam. Ez az a minta amúgy számomra, ami egyben elegáns, mégis kicsit olyan "játékos".

Mint láthatjátok, nem annyira kirívó a nyomda, mégis remekül feldobja a Bridal Veil-t.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok sötét lakkra szintén sötét színnel, esetleg világosra világossal nyomdázni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes délutánt!

6 megjegyzés:

  1. szerintem is nagyon szép, pedig egyébként egyik lakk sem hatott meg különösebben... :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett :) Az Ascalon nekem is megvan és nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés