2014. augusztus 28., csütörtök

Rimmel 60 Seconds - Rita Ora - 613 - Midnight Rendezvous - TESZT

Sziasztok!
 
Amennyire nem volt régen Rimmel lakkom, most annyira rákaptam a márka körömlakkjaira, szóval lesz még jó pár Rimmel lakkos teszt a közeljövőben. :]
 
Ma a Rita Ora lakkok közül a 613-as számú, Midnight Rendezvous nevet viselő lakkról lesz szó. Sok fejtörést okozott ez a lakk, hogy ezt rendeljem- e meg az iparfumeria.hu-ról, mert mindenképpen egy szép, matrózkék lakkot szerettem volna, ez viszont némelyik képen inkább lilásnak tűnik, máshol egész sötét tintakéknek, megint máshol pedig olyan színnek, amilyet én akartam. Mivel nem volt nagy összeg, ezért úgy gondoltam, megkockáztatom, maximum pozitívan csalódok, hogy végre megtaláltam A Matrózkék lakkot.

 
Csomagolás: Erről túl sok újdonságot ugye már nem tudok mondani, mert ugyanolyan az üvege, mint az összes többi Rimmel 60 seconds lakké, illetve a kupak is csak annyiban különbözik, hogy van rajta egy matrica, ami jelzi, hogy a Rita Ora kollekció tagja.


 
Kupak: Ez csak a matrica miatt érdekes számomra, ami amúgy nekem nagyon bejön, mivel olyan kis retro képregény-hatású, - bár ez nyilván nem mindenkinél szempont. Azt pedig továbbra is szeretem, hogy a kupak mellett látni lehet delülről, hogy milyen színű a lakk, hiszen így nem kell szétborogatni az egész lakkgyűjteményt.


Nyak: Ez is a szokásos, én szeretem a Rimmel lakkok nyakát, mert nem is túl szélesek, és nem is túl vastagok, ezért könnyen le lehet húzni az ecsetet, mégsem jön le róla az össze lakk.



Ecset: Az ecset is a szokásos, ami részemről a normál és a lekerekített között helyezkedik el félúton, és még mindig meglepődöm rajta, hogy milyen könnyen tudok vele úgy lakkozni, hogy közben nem kenem össze magam könyékig.

Állag: Sajna a legtöbb sötétkék lakkom eléggé sűrű volt, éppen ezért elég nehezen tudtam szépen felkenni is őket. Ez sem éppen híg, és nem is tökéletes, de nem annyira sűrű, mint az eddigi hasonló színű lakkjaim. Nem mondom, hogy álom vele dolgozni, de némi odafigyeléssel és türelemmel azért szépen lehet lakkozni vele.


 
 
Szín, pigmentáltság: Mint már mondtam, igazán érdekes, mert elég nehéz eldönteni, hogy ez most akkor pontosan kék, vagy lila, és azon belül is milyen. Ahogy láthatjátok, a 3 képen - legalábbis számomra - olyan, mintha 3 különböző lakkról lenne szó. Én mindenesetre nagyon megszerettem a színét, és megláttam benne a hőn áhítótt matróz színt is. Talán éppen a viszonylag sűrű állaga miatt, de már egy rétegben is majdnem teljesen jól fed, viszont én azért biztos, ami biztos alapon 


Száradás: Ez a lakk is 60 másodperces száradást ígér, bár erről már tudjátok a véleményemet, hogy ebben nem hiszek, ezért nem is várom el. :]

Tartósság: Kb 4 napig szokott megmaradni szépen, kopásmentesen a körmeimen. Pattogni szerencsére nem szokott, így panaszra nem lehet ok ennél a lakknál. :]

Tartalom: 8 ml

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu

Ár: 590 Ft

Mindent összevetve szerintem remek kis lakk ez a maga kedvező, 590 Ft-os árával. Bár az állaga nem tökéletes, kezdem azt hinni, hogy úgy van ez, mint a fehér és a fekete lakkoknál, hogy egyik lakknak sem lesz álom-állaga, ezért ennyi kompromisszum részemről belefér.

 
Bejegyzés formájába pedig már ITT láthattátok a lakkot, de szerintem lesz még bőven manikűr vele.
 
Ti hogy álltok a matrózkék színnel? Szeretitek?
 
Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

4 megjegyzés:

  1. Szuper őszi/téli színe van, imádom a Rimmel lakokkat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre még nem is gondoltam, valamiért mindig a nyári matróz minták jutottak róla eszembe . Nálam is egyre több Rimmel lakk lakik mostanság :]

      Törlés