2014. augusztus 26., kedd

Kék-fehér nyomdázás

Sziasztok!

Már jó ideje, hogy ezt a manikűrt elkészítettem, és lefényképeztem, végre eljött az ő ideje is, hogy megosszam Veletek. :]

A Rimmel sajtótalálkozóján kapott Rita Ora 703-as, White Hot Love nevű és a NYC 015-ös, Fresh Blue lakkot használtam alapnak. És persze a Pet'la Plate lemezemmel nyomdáztam rá. :]

Az alap mindkét színnél két réteg volt, és erre jött a nyomda.

Természetes fényben:

Vak:




Egyszerűen imádom ezt a mintát, mostanában elég gyakran használom is, szóval a közeljövőben biztosan fogjátok még látni. :]

Nektek hogy tetszik? Hogy szeretitek a fehér-kék színösszeállítást?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét kívánok mindenkinek!

16 megjegyzés:

  1. Nem vagyok kékes,nagyon nem,de mostanában mindig babakék lakk van a körmeimen ezüsttel vagy fehérrel vagy feketével rányomdázva. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezüsttel még nem próbáltam, de nem is rossz ötlet :]

      Törlés
  2. A kék nálam mindig nyerő, fehérrel és sok színnel is jól kombinálható :)
    Tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett! :)
    Én régebben nagyon nem kedveltem a kék színt a körmeimen, az utóbbi hetekben azonban többször volt kék a körmöm, mint piros :D
    Most is épp kék-fehérben nyomulok, szintén nyomdázva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nálam ez a kék szín amolyan időszakos, évekig nem tetszik, aztán rákattanok egy ideig, aztán mégsem tetszik, majd megint... :D

      Törlés
  4. a kék fehérről görög képeslapok jutnak az eszembe de nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  5. kár, hogy a fedőlakk elkente, amúgy nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ez a legnagyobb bajom, hogy még nincs meg a tökéletes fedőlakk :S

      Törlés