2014. augusztus 2., szombat

2014. 07. 30. - RIMMEL sajtótájékoztató

Sziasztok!

Még mindig iszonyatosan kevés időm van általában, és persze még mindig nagyon hiányzik a blog is. Azt nem mondanám, hogy abbahagyom, csak most ez kicsit ilyen "levegősebb" időszak. Ennek ellenére iszonyatosan nagy öröm volt, hogy egyáltalán meghívást kaptam a Rimmel sajtótájékoztatójára.

Szóval ez most ilyen kicsit élménybeszámoló-dolog lesz, mi más is lenne, hiszen idestova 2 és fél éve vártam ezt a pillanatot, amikor ott lehetek én is a "nagyokkal". Szóval a legkedvencebb királyságos királylányommal találkoztunk a Costában, aztán utána rábíztam magam - tudni illik, nem tudok tájékozódni, de ha már ketten vagyunk, akkor én félek kevésbé.. :D

Szóval nagy nehezen odataláltunk a Marriott Hotelbe. Persze túl egyszerű lett volna, ha minden rendben megy, az én nevem nem szerepelt a listán. De aztán nagyon egyszerűen megoldottuk: felírtuk kézzel. :]
 
Aztán végre megérkeztünk, ugyanis az amúgy is gyönyörű hotelnek is az elnöki lakosztályában volt az egész esemény. Sajna a fényképezőgépem nem volt nálam, a telefonom meg nagyon merülőben volt, így Bia képeit használom - megengedte! :]

Mondhatni, hogy nem volt csúnya a kilátás :]
Eleinte azért kicsit zavarban voltam, de szerencsére mindenki nagyon kedves, és közvetlen volt. Felüdítő érzés volt látni élőben is azokat, akiket már jó ideje olvasgatok, esetleg néha 1-1 mondatot is váltunk egymással. Közben persze körbejárkáltunk, megnézegettünk mindent, akkor még szép rendezetten voltak a termékek, amiket utána egyértelműen mindenki széttúrt.

Rimmel - Rita Ora körömlakkok

Kate spirálok a kavicsok között


Az új "Wonderfull" spirál, ami mindenkit érdekelt


A nagy nézelődés, és a kilátásban való gyönyörködés, némi beszélgetés után 2 óra körül kezdetét vette a dolog hivatalos része. Bemutatkozott a Rimmel csapata, majd a márka történetének felvezetése után bemutatták az új termékeket, illetve némi magyarázatot kaptunk, melyik hölgyemény miért éppen azoknak a terméktípusoknak az arca, aminek.

A közel egy órás előadás után mindenki evett-ivott, hiszen csodaszép terítékkel várt minket a rengetegféle finomság, illetve meg kell említenem, hogy folyamatosan kínálgattak minket finomabbnál finomabb alkoholos - és alkoholmentes koktélokkal. Nagyon nagy élmény volt, tényleg mindenre oda volt figyelve.

A tipikus "Klau a táskájában" kép... :D

Bia mondta, hogy ez cuki, nézzek így.. :]


4 óra magasságában el kellett induljunk Biával. Azon kívül, hogy mi is válogathattunk magunknak a kirakott termékek közül, mindenki kapott egy Rimmel csomagot, egy virágot, illetve egy Rimmeles párnát.

Őket válogattam

Ők pedig a csomagban lapultak




Mivel a párommal úgy beszéltük meg, hogy a Costánál találkozunk, odamentünk. Aztán persze eszembe jutott, hogy ott van mellette a CatCafe, ahová már legalább egy éve szerettem volna eljutni - Biával együtt. Így jött az ötlet, hogy akkor menjünk már be, ha épp arra vagyunk.


Ezt a meseszép óriás cicát már akkor kiszúrtam, amikor még csak vártuk Biát. Már akkor is odavoltam érte meg vissza, de így testközelben.... Hát haza akartam hozni. :]

meow :3

A kiszolgálás részemről maximális volt, a csajok is nagyon kedvesek voltak. Természetesen elmondták a házirendet, miszerint az alvó cicákat ne cipeljük odébb, de simizgetni lehet őket. Vigyázni kell rájuk, ne egyenek/igyanak az enni- és innivalónkból, stb.


12 cicus volt egyébként, nekem Ő volt a legeslegkedvencebb. Pont mellette ültem, így a kis (mit kis?!-hatalmas volt!) mancsát cirógattam, amit egy idő után megunt. Ezt konkrétan úgy jelezte, hogy rávágott a kezemre, majd átfordult a másik oldalára. :D

Egy szó mint száz, hatalmas élmény volt az egész szerdai nap. Természetesen nagyon hálás vagyok a Rimmel csapatának a meghívásért, a sok szép ajándékért, és úgy az egészért. Biának is nagyon örültem, hiszen idén nem is láttam még, és már nagyon hiányzott, valamint a CatCafé is maradandó élmény volt. :]

Hát, így telt a szerda, azt hiszem, ezzel megint sok szép élménnyel lettem gazdagabb. Egyedül az frusztrált, hogy eddig nem volt időm befényképezni a kapott termékeket, ezért még nem próbálhattam ki őket, na de majd most! :]

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes hétvégét!

20 megjegyzés:

  1. Gratulálok, hogy eljutottál egy ilyen rendezvényre, biztos szuper élmény lehetett :) A cica kávézó meg biztos nagyon hangulatos, kár, hogy én ilyennek még a közelébe sem mehetek a durva macskaallergiám miatt :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát elmondani nem tudom, mennyire örültem már a meghívásnak is, hát még hogy eljutottam, meg persze Biának is :]
      A kávézó meg külön jól jött, hogy tök véletlenül ott álltunk meg :D Az allergiát sajnálom, és ki nem bírnám szerintem, amennyire imádom a cicusokat :S

      Törlés
  2. Igazi pin up girl vagy! :P Nagyon jól áll ez a stílus egyébként, lehet nem direkt, de nekem egyből ez jutott eszembe, amikor megláttalak! :) A cicakávézó régi nagy álmom! *.* Kár, hogy Debrecenben nincs! :/ Na, majd egyszer! :) Szuper csomag, a rúzsokat remélem mihamarabb megmutatod nekünk! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, természetesen nem véletlen vagy direkt, hanem mindig is közel állt hozzám a stílus, csak régebben ennyire nem mertem felvállalni, bár még most is szoknom kell azért, hogy kisebb településeken ufonak néznek.. :D
      Sajna cicás kávézó szerintem Budapesten van csak, de ha arra jársz, mindenképpen érdemes benézni, mert amellett, hogy nagyon jópofa, a kiszolgálás is nagyon kedves. :]

      Törlés
  3. Jó, hogy újra van poszt! :)
    WoW, rettentően csini voltál. *_*
    És a termék is szuperek, remélem majd jönnek a tesztek. :) Persze a lakkok érdekelnek a legjobban. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :] A lakkokon nem lepődök meg :P

      Törlés
  4. Tenyleg nagyon szep voltal:D. Azt viszont sajnalom,h ilyen ritkan posztolsz, hianyoznak az iromanyaid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy nagyon :] Rajta vagyok a témán, de most aztán még plusz munkát is vállaltam, szóval a hétvégék is kiesnek nagyjából :S

      Törlés
  5. szerintem is nagyon csini voltál:)) én is kíváncsian várom a teszteket, engem a Wonderfull szempillaspirál nagyon érdekel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :] Egyelőre még azt is (persze mint mindent) próbálgatom, de eddig nagyon szimpatikus :]

      Törlés
  6. de szuper lehetett! :) csini voltál :)

    VálaszTörlés
  7. Jó újra olvasni meg látni téged, tényleg nagyon csini voltál! :)

    VálaszTörlés
  8. Mikor jön az újabb bejegyzés:)?

    VálaszTörlés
  9. Szuper nap lehetett! :) Tudnak valamit a Rimmel-nél, mert már így leírva és a képeket elnézve is látszik, hogy mindenre maximálisan odafigyeltek! :) A CatCafe-ba pedig én is nagyon szeretnék eljutni *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó emlék marad, az biztos, hogy ezt sosem fogom elfelejteni :]
      A CC-t meg tényleg nagyon ajánlom a cicarajongóknak , még tuti visszamegyek én is :]

      Törlés