2014. augusztus 24., vasárnap

100 Happy Days X.

Sziasztok!

Elérkeztünk a 100 Happy Days 10. részéhez, így ez lesz az utolsó ilyen témájú bejegyzés. Szóval ez most kicsit személyesebb, sztorizgatósabb bejegyzés lesz. Remélem, nem bánjátok. :]

Nem titok, hogy a kihívás közben betalált egy rosszabb időszak, mivel nem volt munkám, és az akkori barátommal is szakítottunk. A 90. nap egyébként pont vasárnapra esett, és akkor mondtam is magamban, hogy innentől csak jobb lehet, az utolsó 10 napnak igazán jónak kell lennie.

Új helyen kezdtem a 91. napon, nagyon izgultam, ugyanis két hét próbamunkával kezdtem, és persze bennem volt a félsz, hogy hogyan fognak majd fogadni, hogy fog menni a munka, milyen lesz, stb. Ezen kívül pedig akkor már tudtam, hogy Ámor célozgat rám a nyilával, és mint a mesében, az új munkahelyen az első nap nagyon jól sikerült, és az este is.

Szerencsére a boldogság nem ért véget a kihívással, sőt, utána kezdődött csak igazán, és még mindig tart. Persze vannak jobb és rosszabb napok, mint mindenki más életében is, de próbálok mindent a lehető legjobban kezelni, és együtt minden akadályt átlépni. :]

És akkor jöjjön az utolsó adag kép:











Összefoglalva ezt a kis 100 napos kihívást, először nem hittem, hogy 100 napon keresztül tényleg képes leszek minden egyes nap találni valamit, ami boldoggá tesz (vagy legalább kicsit felvidít), de sikerült. Jó, néha volt, hogy egy kis csoki, vagy eper, vagy ilyen apróság volt a nap fénypontja, de legalább minden napra jutott valami, ami feldobott. Szóval újra megtanultam kicsit jobban értékelni az apró örömöket is, ezért szerintem érdemes lenne mindenkinek végigcsinálnia ezt. :]

Ti hogy álltok az ilyen kihívásokkal?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy végül szép lassan rendbe jön minden az életedben :) A manikűr nagyon szép! ^^ Én is hamarosan befejezem ezt a kihívást, és habár néha nehéz volt megörökíteni a boldog pillanatot (annyira belefeledkeztem némelyikbe), mindig találtam valamit, aminek örülhetek, bár ez régen is sikerült. Minden esetre így, hogy "dokumentálom" az élményeimet és visszanézem őket még szebbnek érzem az életemet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, most már tényleg csak jó dolgok jönnek, teszek is érte azért, úgy érzem. :] Amúgy röhögni fogsz, a lakkozást koncert előtt csináltam az udvari asztalon a szórakozóhelyen :DD
      Amúgy nekem is ez tetszik nagyon, hogy a legszarabb pillanatokban is csak végignéztem a képeket, és "jé, hát ilyen is volt, akkor csak lesz még jobb is" -érzés kapott el.. :]

      Törlés
  2. Egy vagy két hete fejeztem be ezt, és teljesen egyet értek veled abban, hogy egy ilyen kihívás sok emberre ráférne, plusz eleinte én sem hittem, hogy menni fog, és a nehéz napokon is találni fogok valami jót. De végül sikerült. :)
    Annak külön örülök, hogy jó dolgok is történtek veled, kezd az életed visszarázódni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, hogy Te is végig csináltad. :] Egy idő után amúgy annyira természetessé vált, hogy a vége után egy-két hétig hiányzott is :D

      Törlés
  3. Orulok,h ujra egyenesben vagy:). Most en is egy 7 eves kapcsolatot probalok kiheverni,s erot meritek a pozitiv hozzaallasodbol:). Koszi! A paroddal vagy a kepen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, nagyon jól esnek a szavaid :]
      Ha ez segít, fogd fel egy hosszú tanulóleckének, és mindenképpen tanulj is belőle, ha van mit, de remélem, hogy azért viszonylag hamar túlteszed magad rajta. Igen, Vele vagyok :]

      Törlés
  4. Jó olvasni, hogy minden okés körülötted. :) Maradjon minden így!! :)

    VálaszTörlés