2014. augusztus 16., szombat

100 Happy Days IX.

Sziasztok!

Bár már lassan 3 hónapja végeztem a 100 Happy Days-szel, még mindig úgy gondolom, hogy nagyon jó kis kezdeményezés ez. Ezért hozom is az utolsó előtti részt. Igazából itt kezdtem jobb passzba lenni, és a 90. napon mondtam azt, hogy innentől már csak jobb lehet. És szerencsére így is lett. :]











Túl sok magyarázatot nem követelnek a képek, de próbálom minél jobban beosztani az időmet, és kicsit több időt szakítani a blogra is. Remélem, hogy azért akad még, aki idetéved, illetve aki eddig is olvasott, remélhetőleg ezután is fog. :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét és jó éjszakát!

10 megjegyzés:

  1. Tényleg jó kezdeményezés volt. Az a nyuszi nagyon édes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős hozta, apum meg vitte tovább, de persze én felajánlottam, hogy nyugodtan maradhat... :D

      Törlés
  2. Nagyon klassz képek a selfie is jó lett rólad, és a kék masnis ruha meg nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép vagy a selfie-s képen. :) Jó, hogy van újra poszt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy, köszönöm :] Igyekszem azért visszatéregetni, ahogy picikét több az időm :]

      Törlés
  4. Mindig örülünk, ha jelentkezel :) Csodálatosan szép vagy a fotódon, a nyuszitól pedig elolvadtam ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszönöm, még a végén zavarba hozol :P

      Törlés
  5. Jó a rúzs, nagyon illik hozzád. Szuper képek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon szeretem én is ezt a rúzst :]

      Törlés