2014. július 21., hétfő

Rimmel 60 seconds - 315 - Ready, Aim, Paint!

Sziasztok!

Mostanában egyre csak növekszik a Rimmel lakkjaim száma, ami azt hiszem, magától értetődő, hogy miért. Persze nem mindegyik lakk ugyanolyan, sőt, azt vettem észre, hogy akár termékcsaládon belül is gyakran más egy-egy lakk.

Mára egy olyan Rimmel lakkot hoztam, aminek a színébe már a swatchok alapján beleszerettem, de élőben még sokkal szebb. :]


Csomagolás: A csomagolása ugyanolyan, mint a többi mostani Rimmel körömlakknak. Átlátszó alapon fehér feliratos matrica. Igazából nekem még mindig tetszik, hogy vékonyabb a kupak, mint az üvegcse, így felülről is látni, melyik milyen szín.


Nyak, ecset: Ez is a szokásos, nekem még mindig tetszik, hogy nem túl vékony, de nem is túl széles az üveg nyaka. Az ecset is egészen jó, talán egy picikét lehetne puhább, bár a többivel nem volt gondom eddig, ezért lehet, hogy éppen ez az egy nem a legjobb.

Állag: Még mielőtt a körmömre kerülne, mindig úgy érzem, hogy nagyon sűrű, de kenés közben már éppen jó állagúnak érzem. Nem tudom, hogy ez csak a szemem csalódása, vagy mi lehet, de mivel nagyon szépen el tudom kenni a körmömön, egyáltalán nem zavar.

Száradás: Persze a 60 másodperc nekem itt sem elég, de az tény hogy 2-3 perc után már jöhet is a második réteg, aminek viszont azért kelleni szokott egy jó 6-8 perc.


Szín, pigmentáltság: Azt kell mondjam, megint sok piros lakkom lett. Egy időben lemondtam róluk, mert mindig csalódás ért, hogy túl átlátszik a körömvég. Ennél a lakknál szerencsére minimálisan látszik csak át, a színe pedig szerintem magáért beszél. Az egyik kedvenc "hagyományos" piros lakkommá avanzsált a színe miatt. És élőben még sokkal szebb ám.


Tartósság: Általában 3. nap után kezd el megkopni a körömvégem, de teszem hozzá, hogy egész nap gépelek mostanában, ezért ez nem meglepő. 4-5 napot ki szokott bírni lepattogás nélkül, szóval szerintem ebből a szempontból nem lehet ok panaszra.

Tartalom: 8 ml

Ár: 690 Ft

Beszerezhetőség: Az iparfumeria.hu webshopjában IDE KATTINTVA rendelhetitek meg.

Én amondó vagyok, hogy ha valaki egy igazán szép, nőies piros lakkot szeretne, annak mindenképpen be kell neveznie erre a lakkra!

Nektek melyik a kedvenc piros körömlakkotok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét mindenkinek! (Ja, és basszus de jól esett bejegyzést írni! :D)

8 megjegyzés: