2014. június 27., péntek

Silver &Grey

Sziasztok!

Végre hoztam egy manikűrt újra. Bár nem mai darab már, mindenképpen szerettem volna megmutatni Nektek.

A legutóbbi iparfumeria.hu megrendelésemben csak lakkok voltak, egész pontosan 6 db Rimmel és életem első Sally Hansen-je. Így mostanában próbálgatom az új lakkokat, amennyire időm engedi, igyekszem díszítgetni is, hogy aztán idővel majd itt is láthatóak legyenek.

Alapnak 2 rétegben a Rimmel 60 seconds családjából való 803-as, "Man Overboard" nevű körömlakk került, ami így képen annyira unalmasnak tűnik ahhoz képest, hogy milyen szép szürke élőben. Számomra tipikusan az a "szürke kisegér" szín az üvegben, aztán felkenve csak ámulok és bámulok, hogy egy ennyire átlagos szín lehet ennyire szép.

 


Nyomdázáshoz természetesen a Pet'la Plate lemezemet használtam, amit még mindig nagyon imádok, bár elég sietősen csináltam, így kisebb hibák akadnak benne, azért én nagyon szerettem ezt a színpárt.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a szürke színt? Milyen színeket használtok leginkább nyáron?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ezzel a nyomdázással, mintha valami luxus drapéria lenne :)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett a mani!
    Bár azért tényleg kell a nyomdázás erre a szürke lakkra, nélküle tényleg kisegér :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából én magában is nagyon szeretem, mert élőben tényleg nem egy tipikus uncsi szürke lakk :]

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! Szeretem a szürke színt és a nyomdázás is nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, azért a Te mostanában látott nyomdázásaid mögött jó messze kullog az enyém :P

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Rajta vagyok, csak mint azt mostanában többször is kifejtettem, kicsit besűrűsödött a program. :]

      Törlés