2014. június 4., szerda

Grey's nails

Sziasztok!

Mára egy régebbi manikűrt hoztam, egy hasonlót ITT már láthattatok, nem sokkal utána csináltam ezt a manit.

Az essence Colour&Go - Grey-t To Be Here lakkot kentem fel két rétegben a körmeimre, majd erre jött a Gabriella Salvete - Mistero Grey lakkja.

Természetes fényben:


Vakuval:


Bár magában a dekorszalagokkal nem jártam eddig sok sikerrel, ilyen technikára egyre jobban tetszik, szerintem mostanában lesz még hasonló manikűr a blogon.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a dekorszalagokat?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Tetszik, bár szerintem az az X elcsúfítja. Kár egy ilyen szép lakkba belepiszkálni. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha úgy vesszük, ezzel piszkáltam a másikba :P

      Törlés
  2. Nincs még ilyen lakkom, de már nézegettem őket. Szép lett a negative space mani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :] Remélem lesz még szerencsém ehhez a márkához

      Törlés
  3. Nekem tetszik a lakk és a mintázat is, ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, bár túl nagy kézügyességet nem igényel, így is mindig megszenvedek a díszítőszalagokkal persze..

      Törlés