2014. június 16., hétfő

Dermacol Enja kozmetikai szett - TESZT

Sziasztok!

Már jó ideje nyúzom ezt a szettet, a mellfeszesítő krémről nem nagyon írnék már külön, mivel írtam róla tesztet, IDE kattintva láthatjátok.


Nyilván nem véletlenül rendeltem meg a szettet, hiszen a mellfeszesítő krémmel nagyon meg voltam elégedve és így szettben elég jó áron van, így gondoltam, egy próbát megér. A krémmel a mai napig meg vagyok elégedve, és mindig szívesen használom, és nem is áll szándékomban lecserélni, így most leginkább a feszesítő testolajról fogok írni Nektek.


Csomagolás: Bár tök aranyos ez a kis karton, amiben van, én azt mondom, hogy felesleges, hiszen az ember lánya úgyis csak kidobja.




Maga az olaj egyébként a lehető legjobb kialakítású csomagolást kapta, pumpás kialakítású, így nem lesz minden olajos, és teljesen jól használható. Bár a matricák számomra esztétikusak, egy idő után elkezdtek felválni - ezt amúgy nem negatívumként mondom, mert olajos kézzel fogom meg nyilván, amikor visszarakom a helyére.



Szerencsére a pumpás fej tökéletesen illik a tubusra, és nem folyat. Táskába is dobtam már, nem borult ki, nem lett semmi olajos, nálam ez azért elég fontos szempont egy ilyen terméknél.


Állag: Olaj állagú, leginkább a napraforgóolajhoz tudnám hasonlítani egyébként. Nem vagyok oda az olaj állagú termékekért, de szerencsére hamar beszívja a bőrömet, és nem érzem utána, hogy "csúszik" a bőröm.

Illat: Nagyon gyenge illata van, amit csak közvetlenül megszaglászva érzek, a bőrömre kenve már nem érződik.


Használhatóság: Lefekvés előtt írja a használatot, én igazából mindig zuhanyzás/fürdés után kenem be vele a hasamat, és a csípőmet. Szerencsére túl nagy csodát már talán nem kell tenni ezen a környéken sem, illetve mindig elmondom, hogy nem is lehet várni csodát semmilyen krémtől, szertől. A bőrömet tényleg feszesíti, de ehhez kell a mozgás is, meg kell(ene) az egészségesebb étkezés.
Mivel hamar beszívódik, és nem érződik az illata sem, mégis a hatását kifejti, részemről belopta a szívembe magát, szerencsére nem kellett csalódnom benne.

Tartalom: 150 ml, a mellfeszesítő krém 75 ml

Ár: 2090 Ft, a mellfeszesítő krém ára 2340, a szett ára pedig 3490 Ft

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu
A szettet IDE kattintva tudjátok megrendelni, külön-külön pedig a mellfeszesítő krémet ITT, a testolajat ITT rendelhetitek meg.

Összességében azt tudom mondani, hogy nagyon jó kis szett ez, teljesen baráti áron, mivel a krém elég kb 2-2,5 hónapig, az olaj pedig még most is több mint félig van.
Aki szeret odafigyelni ezekre a dolgokra - vagy nem szeret, de kell -, annak bátran ajánlom ezt a szettet. Egyébként érdekes, hogy az iparfumeria.hu kínálatán kívül még nem találkoztam ezzel a márkával, de ahogy megismerem a termékeiket, egyre pozitívabb a véleményem.

Az egyetlen negatívumnak azt tudnám mondani, hogy a mellkrém hamarabb elfogy, de ezt már megtanultam úgy kezelni, mint ahogyan azt, hogy a sampon is mindig hamarabb fogy el, mint a balzsam. :D

Ti használtok valamilyen feszesítő olajat a testetekre? Ha igen, milyet, mi a véleményetek az ilyen termékekről? Ismeritek a Dermacol márkát?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése