2014. június 23., hétfő

100 Happy Days VIII.

Sziasztok!

Megint jó régen írtam, és még mindig brutálisan hiányzik a blog, bár azért bevallom, jobb így, mint egyedül ülni a gép előtt, és pötyögni. :]

Tervezek ám végre egy normálisabb személyes bejegyzést is, sok sok képpel, ugyanis mostanában eléggé sok helyre eljutottam, jó emberek között, szóval azért nem panaszkodom, na. ;]

És akkor nézzük is a 100 Happy Days sorozat 8. részét.










Ez az időszak bár annyira még nem volt jó, szívesen emlékszem vissza rá, hiszen ennek köszönhetem főként a jelenlegi állapotom. :]

Remélem, tetszettek Nektek ezek a képek is, és hogy azért szeretettel vártok vissza. :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

2 megjegyzés:

  1. Hmm. Éhes lettem. :) Örülök, hogy jól mennek most a dolgaid. :) Azért várlak vissza, de megértem, hogy most jobb mással tölteni az időd ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, hidd el, nekem is nagyon hiányzik a blog, de azért belegondolva egy ideig azért főként pótcselekvés volt. Persze inkább ez, mint valami hülyeség :P

      Törlés