2014. június 1., vasárnap

100 Happy Days VI.

Sziasztok!
Végre van egy kis "felesleges" időm, úgyhogy újabb 100 Happy Days adag kerül fel, jelentem tisztelettel, végigcsináltam. Voltak rosszabb napok is, de újra megtanultam az igazán kicsi dolgoknak is örülni.
Kb innentől lesz egyébként az, hogy leginkább egy kis csoki vagy valami apróság volt szó szerint az aznapi örömadagom, de hát ilyen is kell, na. :]






Nem egyértelmű, mi ez, úgyhogy megsúgom. Másfél év után meg lett csinálva a szúnyoghálóm, így végre tudok normálisan szellőztetni. :D





Ez az adag most annyira nem volt érdekes, de ígérem, hogy lesznek azért még érzelemdúsabb képecskék is. :]

Remélem, aki elkezdte közületek a 100 Happy Days-t, az nem adja fel, higgyétek el, hogy tényleg tök jó dolog, és az utolsó 10 napban meg is jött a boldogságosság. :]

Köszönöm a figyelmet, jó pihizést mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. A gesztenye Marciért hatalmas piros pont jár! :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj a cicusok de édesek. :) Én is végigcsináltam. :) Nemsoká a blogra is igyekszem összehozni az utolsó adagot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ahhoz képest, hogy az első két hétben nagyon utálták egymást, most már egymást mosdatják, meg mindig összebújnak :] Persze a kicsi mindig próbál játszani a másikkal, csak ő már 14 éves elmúlt, és nem annyira játékos..

      Törlés
  3. Csoki és eper - ez szerintem bárkinek a napját feldobhatja :D Nyomtam egy követést rád instagramon, ha nem baj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, mostanában mondjuk az eper valahogy kimaradt, de a csoki nem.. :D Dehogy baj, azért van ;]

      Törlés
  4. Cicák kis tündérek :) A kajás képek láttán meg csak annyit, hogy néha én már előre örülök annak ha tudom, hogy valami kedvenc kajámat fogom enni másnap vagy a hétvégén :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó ne is mondd... Csak azt utálom, mikor beleélem magam, hogy még mire hazaérek lesz a kajából, és csalódottan látom, hogy elfogyott.. :D

      Törlés
  5. Elkezdtem, facebookon naponta jövök vele, csak hol képpel, hol nem. :)
    Az utóbbi napokban a kaja és az állatok azok, amik feldobtak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a képes dolog azért jött be, mert így tuti nem marad el (néha vol hogy csak másnap tudtam feltenni de persze akkor is eszemben volt), meg így olyan jó a rosszabb időkben :D

      Törlés
  6. Azok a Baleás tusfürdők! *o* Fincsi illatuk lehet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kókuszosnak olyan illata van amúgy szerintem mint a Haribos gumibékának :D

      Törlés