2014. május 10., szombat

Sailor Sally körmök

Sziasztok!

Már jó ideje, hogy megjött a nyomdalemez e-bay-ről, amit hirtelen  felindulásból vettem meg kb 360 Ft-ért, de váratott magára ez a manikűr, mert se fehér, se sötétkék lakkom nem volt épp, viszont a héten végre ez is megoldódott, 5 Rimmel lakkot rendeltem az iparfumeria-hu-tól és egy fehér Sally Hansen lakkot, ez az elsőm a márkából.

Szóval a Sally Hansen White On lakkját és a Rimmel Midnight Rendezvous lakkját használtam hozzá. Utóbbit még kicsit szoknom kell az ecset miatt, most valahogy annyira nem esett kézre, de azért szerintem nem reménytelen a dolog.
Mindkét lakkot két rétegben kentem fel, majd erre jött a nyomdázás.




Az a helyzet, hogy mivel a mutatóujjammal kezdtem, és ferde lett a minta, a többi körmömön már direkt nem is akartam egyenesen nyomdázni, inkább csak random rányomkodtam.
Első nekifutásra szerintem nem rossz, és tuti lesz még hasonló manikűr hamarosan. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a matrózos dolgokat?
Köszönöm a figyelmet, szép estét és kellemes hétvégét!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofa ez a minta. De ha jól látom ez a fehér lakk sem fed 1 rétegben. :( Én nemrég vettem meg a Lovely fehér lakkját, mert sokan dicsérték, de ez sem az igazi. Teljes körmön kell neki réteg. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából teljes körmön majdnem tökéletes egy rétegben, már így ezen a két ujjamon, amin egyelőre próbáltam, de azt hiszem, be kell szerezni majd egy rendes nyomdázós fehér lakkot :S

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek a színek és a minták is. :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett :) én is szeretem a matrózos témát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én bár úszni nem tudok, de minden, ami tengerészes meg hajós meg ilyenek, imádom :]

      Törlés
  4. Nagyon jó lett tetszik ez a matrózos téma. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nálam ez kiskorom óta ilyen kedvenc téma, pedig úszni sem tudok :D Vagy lehet pont azért :D

      Törlés